עושים סדר אחד ולתמיד – מה זה Data Analysis

גרפים ונתונים

בשנים האחרונות אנו שומעים כמעט מכל מקום על תפקיד אנליסט הנתונים (Data Analyst), עושה רושם כי תפקיד זה נחשב אחד התפקידים האיכותיים, הנחשקים והמרתקים ביותר בארגון. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לData Analysis – בדיוק לשם כך החלטנו לעשות לכם מעט סדר!

יורדים לעובי הקורה: מה תפקידו של Data Analyst?

אם אנחנו מסתכלים על חברות הייטק, בתי תוכנה לצד ארגונים רבים אחרים אנו מגלים כי כל אחד מן הארגונים האלו אוסף נתונים על בסיס קבוע – אלו יכולים להיות חקר מתחקרים, לוגיסטיקה, נתוני מכירות של מוצרים שונים, מחקרי שוק איכותניים וארוכים אשר במהלכם נאספים ומנותחים נתונים רבים לשם הפקת תובנות עסקיות וקבלת החלטות טובות ונכונות יותר. 

תפקידו של האנליסט הוא לחקור ללא לאות ולהישאר עם יד על הדופק בכל שלב של היום כאשר הוא לוקח את כל המידע אותו הוא השיג ומייצר ממנו תובנות עסקיות בנוגע למוצרים, אל המתחרים, לוגיסטיקה, נתוני מכירות ואף שיפור תהליכים כלכליים של הארגון.

מה הוא השכר של אדם המתמחה ב-Data Analysis?

אנשים רבים תוהים מה הם המשכורות של אנשי דאטה אנליסט, כאשר אנחנו מדברים על משכורת אנו מדברים על דבר מאוד סובייקטיבי אשר מורכב בהתאם למספר רחב של פרמטרים – ביקוש, היצע, ניסיון, ותק ומוניטין. לפי נתונים הפורסמו באתר GlassDoor המוערך אנו רואים כי שכר התחלתי של דאטה אנליסט מתחיל מ – 15,000 ₪ לחודש כאשר עם ניסיון, ותק ומוניטין ניתן להגיע למשכורות של 30,000 ₪. 

יחד עם זאת, ניתן להמשיך הלאה ולהתפתח אל תחום הData Science בה השכר ההתחלתי מתחיל מ – 20,000 ₪ בחודש ויכול להגיע עד לכדי משכורות של 40,000 ₪ בחודש.

האם יש ביקוש לאנשים המתמחים ב- Data Analysis?

מחיפוש בפלטפורמות שונות לצד מודעות הדרושים השונות אנו רואים כי ישנו ביקוש עולה ומתמיד של אנשי דאטה אנליסט. בשנים האחרונות אנו רואים עלייה של עשרות ואף מאות אחוזים מן הביקוש בשנים שקדמו מאחר והרצון להישאר בקדמת הבמה לצד מחקר איכותני ויום-יומי של התהליכים העסקיים הפך למוצר צריכה בסיסי של ממש.

מה הם הדברים אותם לומדים במסגרת קורס Data Analysis?

 כאשר אנחנו מדברים על קורס Data Analysis אנו מדברים על אחד הקורסים הפופולריים והחמים ביותר, במהלך קורס זה לומדים לא מעט שפות תכנות לצד עבודה עם סביבות עבודה איכותיות לצד ניתוח נתונים בצורה מקצועית. בין הדברים אותם תלמדו במסגרת קורס זה:

  • עבודה עם מסדי נתונים (SQL)
  • עבודה עם שפת התכנות PYTHON
  • ניתוח נתונים יחד עם Python, Numpy, scipy, pandas וסביבות עבודה נוספות
  • Story Telling
  • ניתוח נתונים באמצעות שימוש באקסל
  • ניתוח נתונים יחד עם POWER BI(הדמיית נתונים)
  • הבנת מושגים וירידה לעובי הקורה בכל הקשור לBig Data

כל אלו הם רק חלק מן הדברים אותם למד Data Analyst במסגרת הקורס.

החשיבות באיש Data Analyst בכל ארגון

כאשר אנחנו מדברים על איש Data Analyst אנחנו מדברים על אחד מן התפקידים החשובים ביותר בכל ארגון, איש הדאטה נמצא שותף פעיל בכל תהליך ארגוני ובאמצעותו ניתן להפיק לא מעט תובנות עסקיות שונות. חברות רבות הבינו את החשיבות באיש זה בארגון וכיום אנו רואים כי ישנו ביקוש מתמיד לאנשי דאטה. 

ללמוד בצורה מעשית ולהשתלב בחברות המובילות במשק

בית התוכנה של יניב ארד עובד ללא לאות על מנת להכשיר את הנפשות הפועלות הטובות ביותר אל תעשיית ההיי-טק, בקורס שלנו תקבלו את כל הידע הדרוש על מנת להשתלב בחברות המובילות ביותר בישראל ולהתחיל לעבוד בתחום ה – Data Analysis. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל אלפי אנשי פיתוח וData אשר בחרו כבר נכון – זה הזמן שלכם לבחור יניב ארד.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן