על קורס ה-Full Stack

נמאס לכם להרגיש שאתם תקועים במקום? התחושה הזאת יכולה להיות מאוד מתסכלת, בטח כאשר אתם רואים לא מעט אנשים מסביבכם מגשימים את כל החלומות שלהם. אולי הגיע הזמן שגם אתם תוכלו להתקדם, קורס Full Stack הוא אחד מהפתרונות הטובים ביותר שעומדים לרשותכם. קורס שיאפשר לכם בתוך מספר מועט של שבועות להשתלב באחת מחברות ההייטק הגדולות בישראל, ולהתחיל בקריירה שתמיד חלמתם עליה. לא מדובר על חלום, מדובר על מציאות שאתם לגמרי יכולים להגשים אותה – הקורסים של יניב ארד מחכים לכם.

שימו לב – קורס Full Stack לא מיועד לכולם

צריך לשים את הדברים על דיוקם, אתם לא יכולים להתחיל ללמוד קורס Full Stack אם אין לכם שום ניסיון בעולם הזה. ראשית אתם צריכים שתהיה לכם זיקה מסוימת לעולם התוכנה, כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם תאתגרו את עצמכם באופן קבוע. אם אין לכם את הזיקה לעולם הזה, אתם לא תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תסיימו את הקורס.

בנוסף בשביל שתוכלו להתחיל ללמוד בקורס של יניב ארד, אתם צריכים שיהיה לכם רקע מסוים בפיתוח. זה לא באמת משנה אם מדובר על רקע שקיבלתם במסגרת לימודים אקדמיים או במסגרת עבודה בתחום. כל עוד יש לכם את הרקע הנדרש, אתם תוכלו לסיים את הקורס בהצלחה.

תוך 12 שבועות אתם תהיו תותחי Web

זה נשמע לכם דמיוני, אבל בעוד 12 שבועות אתם יכולים להיות נינג׳ות Web. כך שאם עד כה מצאתם את עצמכם מדשדשים במקום, אולי הגיע הזמן לעשות חישוב מסלול מחדש – חישוב מסלול מחדש שיסתיים תוך כמה שבועות. כך תוכלו לקבל קריירה חדשה ומבטיחה, קריירה שאולי עד לא מזמן הייתה נראית לכם ככזאת שהיא לא ברת השגה.

איך תוכלו ללמוד את הכל בתוך 12 שבועות? מכיוון שאתם מגיעים עם רקע בתכנות, העבודה בקורס לרוב היא עבודה מעשית בלבד. אתם תשבו ותכתבו הרבה מאוד קוד, ואתם תיחשפו לכל מיני אלמנטים שונים שיכינו אתכם לקראת היום שבו תתחילו את הקריירה החדשה שלכם.

יניב ארד יסייע לכם למצוא עבודה בסוף הקורס

סיימתם קורס Full Stack? קודם כל נאחל לכם מזל טוב, כעת מגיעה המשימה הכי חשובה שהיא מציאת העבודה. אך לשמחתכם אתם לא צריכים לחפש את העבודה לבד, יניב ארד יסייע לכם למצוא את העבודה שהכי מתאימה לכם. לאורך השנים צבר יניב קשרים עם אין ספור חברות הייטק בישראל, ואתם כמובן יכולים להיות המרוויחים הגדולים.

כך שאם אתם חוששים למצוא את עצמכם במצב שבו לא תצליחו למצוא עבודה, אין שום סיבה כל עוד עשיתם מה שנדרש במהלך הקורס. ביחד עם יניב אתם תוכלו למצוא את העבודה שהכי מתאימה לכם, עבודה באחת מחברות ההייטק הכי גדולות בישראל.

אתם מתקשים? תמיד יהיה לכם עם מי להתייעץ

גולת כותרת בכל אחד מהקורסים של יניב ארד זה שאתם אף פעם לא צריכים להרגיש לבד. אם אתם שמים לב שאתם פותחים פער משאר הכתיבה, הצוות יסייע לכם להדביק את הפער בתוך זמן קצר. אין שום מצב שבו אתם תמצאו את עצמכם מדשדשים מאחור בכל מה שקשור להבנת החומר.

כל קורס Full Stack הוא קורס יחסית מצומצם, קורס שיש בו יחס אישי לכל אחד מהתלמידים שלומדים אותו. כך שאם אתם חוששים להיבלע בין עשרות רבות של תלמידים, הקורס הזה מתאים מאוד למה שאתם מחפשים – כל אחד מהתלמידים מקבל יחס אישי לכל אורך הדרך.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן