על קורס Angular והייחודיות

למדתם שפות תוכנה אבל אתם מרגישים שאתם במאה הקודמת? אתם מרגישים שבזמן שאתם למדתם שפת תוכנה העולם התקדם ואתם נשארתם מאחור?

אתם מרגישים שלאחר התואר הראשון שעשיתם אין לכם איך להתקדם עם מה שלמדתם? אנו מאפשרים לכם להרגיש אחרת. להרגיש חלק מהעולם שמתפתח ומתחדש כל יום בעזרת לימוד קורס Angular.
איתנו תוכלו לעבור וללמוד את שפת תוכנה בעולם ה- Web. ולפתוח בפניכם עולמות חדשים.

תכנות Web הוא תכנות חדשני אשר מתפתח ומתחדש כל יום. מה שגורם לאלו המתנסים בתכנות זה והיות מסוגלים להסתגל למצבים חדשים וחידושים שונים כל יום.

למי מתאים הקורס?

הקורס מתאים לאלו אשר יש להם ידע קודם ב- Front End, HTML ו- Java script. אלו שיעברו את קורס Angular יעלו את העובדה שלהם יגרמו לה להיות יותר קלה ומהירה. ידע קודם בשפת תוכנה זו יעזור לכם להבין את החומר הלימוד בקלות רבה הרי הוא מתבסס על שפות התוכנה שהזכרנו למעלה. ישנו קושי רב לעבור את הקורס ללא ידע קודם.

ככל שתדעו יותר שפות תוכנה כך קלות החומר תגיע אליכם. יתרה מזאת, הקורס מתאים לאלו אשר רוצים ללמוד שפת תוכנה חדשנית, מאתגרת ומעניינת. אלו מכם אשר מנסים שנים להיכנס לתחום ההייטק אך לא מצליחים כי התואר שעשיתם לא מספיק.

ייחודיות הקורס

אצלנו בקורס לא תרגישו שאתם לומדים רק את תאוריית החומר, אלא אתם תתנסו, תחקרו, תעבדו ותהנו. אתם תקבלו עבודות לבית ולסיום הקורס אשר יתווספו לתיק העבודות שלכם ויצבור לכם ניסיון רב.
הקורס שלנו הוא קורס יחסית קצר כך שאת בתור זמן קצר תרכשו ידע חדש ותוכלו להגיש מעומדות למקומות חדשים שתחילה לא יכולתם.

הקורס עצמו הינו קצר ביותר, כ- 4 ימים! כך שתוכלו להתמחות בחומר הקורס במהירות רבה ולהיות מתכנתי Angular. בנוסף אצלנו הקורס עובר במתכונת Extreme70 עליה נסביר יותר בהמשך.

למה ללמוד קורס Angular

קורס Angular נועד כדי שנוכח לפתור אתגרי פיתוח.Angular מתבסס על תשתית שמתוחזק על קהילה רחבה של מתכנתים, גוגל אשר מפתחים, מעדכנים ומחדשים אותה כל הזמן.

חברות הייטק רבות עובדות עם תוכנה זו כך שהדרישה לידע בעולם ה- Angular חובה. בנוסף לכך ישנם המון מקומות העבודה שיש אינם נגמרים בעקבות הביקוש הרב למתכנתי Angular.

אחד היתרונות של תוכנה זו הוא שאין צורך לחכות לריענון דפים באינטרנט הרי הם נפתחים במהירות רבה מאוד. מה שגורם לנינוחות עבודה.

מעבר הקורס ב- Extreme70

בכל תחילת נושא חדש נתחיל לפרט ולהסביר עליו. נבין את הנושא ונתחיל לצלול לעניינים. נראה את הנושא מנקודות מבט שונות משפות תוכנה שונות ונבין את הקשר ואת ההבדל בין כל אחת. עם הזמן נגיע למצב שאנו יוצרים קודים שמתבססים על Angular ונדגים הכל עד שהחומר יובן לכולם.

לאחר כל נושא אנו ניתן לכם התלמידים להתנסות ולהבין את החומר הנלמד לעומק עד למצב שתשלטו בנושא ברמה גבוה. אצלנו בקורס אנו דוגלים ומאמינים שאם התלמיד רוצה להצליח ולהיות מקצועי עליו להתנסות, לרכוש ידע, לטעות, לשאול ולהסתקרן. כל אלו יובלו אותכם למקום הכי גבוה שאפשר.

בזמן ההתנסות מעביר הקורס יסתובב בכיתה יעזור למי שזקוק עזרה וייתן לכם התלמידים טיפים ורעיונות איך לייעל את זמן העבודה. כל סוף שיעור יהיה סיכום על החומר הנלמד וזמן לשאלות במקרה הצורך ונשארו כאלה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן