על Node.JS ולמה ארגונים גדולים אוהבים אותה?

בקהילת ההייטק כולם מדברים על היתרונות של  Node.js, ועל ההשתלטות שלה על עולם התכנות. בעוד שלכל המסגרות והשפות יש יתרונות רבים, היתרונות של Node.js משפיעים דווקא על הפיתוח בארגונים. למה היא הפכה לסטנדרט עבור פיתוח יישומים בקנה מידה גדול, ולמה יש הטוענים שהיא היורשת של JavaScript לתמיד? המשיכו לקרוא ותגלו.

מה זה Node.JS ומה כל כך מיוחד בה?

ובכן, התשובה לשאלה הזאת מורכבת בדיוק כמו היישומים הארגוניים שנבנו באמצעות Node. סביבת Node.js היא בעצם סביבת ריצה של JavaScript המאפשרת לבנות ולהריץ יישום. מדובר בדרך קלה חוצה פלטפורמות לביצוע קוד. נוד עושה שימוש במודל קלט-פלט מונחה אירועים, שהופך אותה ליעילה במיוחד ומאפשרת ליישומים רשת ניתנת להרחבה.

 

עם למעלה ממיליארד הורדות, נוד עושה חייל בבניית יישומים בזמן אמת היא צוברת תאוצה מהר יותר מכל טכנולוגיה אחרת ומדורגת גבוה על ידי המפתחים המבוקשים ביותר בעולם.

מהם המאפיינים והיתרונות של Node.JS

באמצעות נוד ניתן לבנות יישומים באופן מהיר במיוחד. היא מאפשרת לכם לקודד ב-JavaScript גם לצד הלקוח וגם לצד השרת, מה שמגדיל את יעילות תהליך הפיתוח כשהיא מצמצמת את הפער בין מפתחי צד לקוח לבין מפתחי צד השרת. 

 

Node Package Manager – NPM ההולך וגדל ללא הרף נותן למפתחים כלים ומודלים מרובים לשימוש, ובכך מגביר אפילו עוד יותר את הפרודוקטיביות שלהם, הקוד מופעל מהר יותר מאשר בכל שפה אחרת. 

מדוע להשתמש ב-Node.js ברמה ארגונית?

כל שפת תכנות תעניק לכם כמה סיבות מדוע כדאי לכם לבחור דווקא בה על פני האחרות. העניין בNode.js היא העובדה שהיא פותחה עבור יישומים בקנה מידה גדול. הכלים שלה הופכים אותה מובדלת מטכנולוגיות תכנות אחרות.

 

ישנן מספר חברות ידועות ברמת הארגון שהבינו את היתרונות העצומים שלה, ואימצו את הכוח של  Node.js ו-microservices, השילוב המושלם לביצועים טובים יותר ופריסה יעילה. PayPal, Netflix ו-GoDaddy הם רק קומץ  קטן מתוכם.

 

Node.js בנויה על זמן הריצה V8 של Google Chrome, מותאמת למספר מערכות הפעלה באופן מהיר במיוחד. הארכיטקטורה שלה מאפשרת לטפל במספר חיבורים בו זמנית ביעילות, בשונה מרוב הפלטפורמות הפופולריות היוצרות שרשור נוסף עבור כל בקשה חדשה, Node פועלת על שרשור בודד.

 

מכיוון שארגונים גדולים עשויים להיזהר מאחסון הנתונים שלהם בענן npm Enterprise מאפשרת לכם להפעיל את התשתית של npm מאחורי חומת האש של החברה שלך. זה מה שמאפשר לעסקים וחברות גישה פרטית לרישום עם תכונות אבטחה מתקדמות על מנת לסייע להם לשלוט בגישה לקוד, זיהוי נקודות תורפה והחלפה אוטומטית של קוד לא בטוח. 

היתרון הבולט של Node עבור מפתחים

למפתחים שרוצים להתפתח ולהיות מהמובילים בתחומם, עליכם להכיר את היתרון הבולט ביותר שמעניקה לכם Node. בזכות העובדה ש-Node.js מבוססת על JavaScript, היא למעשה מגשרת על הפער בין מיומנויות צד לקוח לצד שרת עבור מפתחים. מה שאומר שמפתחים יכולים לפעול כמפתחי על, ללא הצורך בלימוד שפות נוספות. 

להתפתח בהייטק ולהשתלב בחברות הגדולות במשק

בהייטק כמו בהייטק ההתפתחות לא מפסיקה אף פעם, כל מפתח יודע שהוא תמיד צריך ללמוד ולהתעדכן בפיתוחים הטכנולוגיים העדכניים ביותר. אם אתם מפתחים ואתם רוצים להגדיל את סל השירותים שאתם מציעים למעסיקים שלכם או ללקוחות שלכם, וגם להגדיל את ההכנסה שלכם אנחנו ממליצים לכם על קורסים מעשיים ופרקטיים, שבסיומם תוכלו להשתלב בחברות הגדולות במשק בקלות.

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן