פיתוח Web בעזרת React

פיתוח Web בעזרת React

React הינה ספרייה של פייסבוק למפתחי Web הנדרשים לפתח את צד ה Client בצורה מהירה ומודולרית. היא מבוססת על שפת Java Script ומאפשרת לחסוך בכתיבת קוד ע״י שימוש ברכיבים בשם Component. כל רכיב כזה משמש כיחידה עצמאית, ואוסף של מספר Components מרכיב בסופו של דבר את ה DOM הסופי של שכבת ה Front End.

הפיתוח בעזרת React מאפשר למפתחים להתמקד בלוגיקה של כל Component ולא במבנה הכולל של כל העמוד Web וע״י כך מאפשר לסיים תוצרים מהר יותר מתהליך פיתוח בטכנולוגיות Web ישנות יותר. בנוסף, ישנן ספריות משלימות נוספות בהן אפשר לעשות שימוש להוספת מרכיבים עשירים יותר לאפליקציה שלנו.

 

כיצד בנוי Component ב React ?

ה Component מבוסס למעשה על מחלקה ב Java Script. מחלקה זאת יורשת ממחלקה בשם Component של הספרייה עצמה ובכל מקבל את כל היכולות ומחזור החיים של React Component.

 

כל מחלקה מכילה Data Members לשמירת המידע הפנימי, ופונקציית render המייצרת את ה HTML של אותו פקד. כל המידע של הפקד נשמר ב JSON מיוחד בשם State. זהו המקום היחידי בו Component יכול לשמור ולנהל את המידע שלו לאורך זמן ומידע זה כמובן מוגן מ Components אחרים. בגרסאות האחרונות של React ניתן גם ליצור Functional Component שלמעשה אינו שומר State ומטרתו לייצר את ה HTML ללא צורך בשינוי (סטטי).

את הפקדים כותבים ב Java Script אם כי ניתן לפתח אותו גם ב Type Script ובכך לקבל את היכולוך של בדיקת הקוד והקומפילציה שלו לכדי תוצר סופי.

 

מי יכול לפתח ב React?

למעשה, כל מפתחי ה Web יוכלים לעשות את הקפיצה לReact  שכן את יסודות ה Web כבר יש להם, בדגש על Java Script. גם מפתחי אנגולר ימצאו שמאוד קל להם לעבור לפתח ב React היות והחשיבה היא דומה, ונסיון שצברנו באנגולר יהיה משמעותי גם באפליקציות React. כמובן, שמי שפיתח בטכנולוגיות Web ישנות יותר (כגון jQuery) נדרש השלמה בת 4-5 ימים כדי להתחיל לפתח ב React

 

אצל יניב ארד, מבכירי המדריכים בארץ, לומדים React פרקטי מאוד תוך 5 ימים. יניב מכשיר מפתחי Web בעולם הזה תוך כדי שהוא מקנה להם ידע תאורטי כמו גם התנסות מעשית בפיתוח אפליקציות אמיתיות מבוססות React. במהלך הקורס, המשתתפים עושים 3 פרוייקטים שמהווים את תיק העבודות שלהם בתעשייה, אליה יניב עוזר להיקלט.

יניב מלווה את בוגרי ה React בקליטתם לעבודה הראשונה ומשמש כמנטור שנים לאחר מכן. חברות רבות מבקשות מיניב את בוגרי הקורס בגלל רמתם והנסיון שצברו. חברות הייטק רבות שולחות אל יניב מפתחי React מנוסים להכשרה בקורס מתקדם יותר, כזה שיקפיץ מאוד את היכולות ויאפשר להם לפתח פתרונות מתקדמים יותר

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן