קורס אנגולר 6 מה לומדים בעצם ?

קורס אנגולר 6

 

אז מה לומדים בעצם בקורס אנגולר המתקדם בארץ, היחיד המועבר כ Bootcamp אמיתי ?

כל מה שצריך : מתחילים בנושאים מתקדמים ב Java Script ו Type Script, ממשיכים עם כל יסודות ה Framework,
נושאי ארכיטקטורה יעילה, עבודה מול השרת בתצורת RESTfull Servvice ועוד הרבה נושאים.
רק יניב ארד, המדריך המנוסה בארץ לקורסי Angular ( עם למעלה מ 90 קורסים), מכשיר את התלמידים במתכונת Extreme70 הפרקטית בארץ, בה צוברים נסיון אמיתי תוך כדי הקורס עם ליווי צמוד של 24/7.

* כדי להבטיח את הרמה הגבוהה של הקורס, יניב עורך שיחה אישית עם כל מועמד כדי לבדוק התאמתו.

הקורסים הקרובים

צבירת נסיון תעשייתי במהלך הקורס

ליווי צמוד ומנטורינג במהלך בקורס ואחריו

קבוצות לימוד עד 12 משתתפים

גישה למאגרי הידע המקצועיים

הסבר על קורס אנגולר 6

אנגולר 6 היא שיטה מתקדמת באופן משמעותי, שעולה על היכולות של מסגרות מתחרות אחרות. הוא שונה לחלוטין מאנגולר 2, ולמרות שהוא מבוסס על אותם רעיונות, הוא כרוך בלמידת מספר רעיונות חדשים וטכנולוגיות שהתפתחו בשנים האחרונות.

רוב ההדרכות בתחום יוצאות מנקודת הנחה שאתם כבר מכירים את הטכנולוגיות של אנגולר 6, ולכן אינם מצליחים לקשר את המסמכים והמשאבים הרלוונטיים האחרים, מה שמותיר אתכם עם נקודת מבט מוגבלת מאוד.

אבל ההיסטוריה לא תחזור על עצמה

כי אם ניסיתם ללמוד כיצד להשתמש באנגולר 6 ובסופו של דבר נותרתם עם אותו ידע שהיה לכם כשהתחלתם ללמוד, אתם לא לבד. המוטיבציה העיקרית מאחורי יצירת קורס אנגולר 6 אצל יניב ארד, היא לספק לכם חוויית למידה איכותית, מקצועית ומעשירה.

מה שמעניין זה שבסופו של דבר ניצור שיטה טובה יותר ללמוד אנגולר כדי לפתור בעיות ולהשתמש בידע ביעילות. כדי לוודא שההיסטוריה לא תחזור על עצמה!

מגיע לכם הידע המקצועי והמתקדם ביותר

סדרת הקורסים של יניב ארד מיועדת ללימוד כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבנות יישומים בעולם האמיתי עם אנגולר 6. במהלך הקורס נסקור את הידע להבנת האופן שבו המסגרת השתנתה מאנגולר 2, ובמיוחד מדוע היא השתנתה.

נצלול עמוק לטכנולוגיות מוקדמות כמו TypeScript & RxJS, אבני הבניין הבסיסיות של אנגולר 6 שנחשף למפתחים, ודוגמאות מהעולם האמיתי בכל שלב של הדרך, על מנת לחזק את הידע שלכם.

מה תלמדו

בעוד שרוב ההדרכות באינטרנט מכסות את היסודות של אנגולר, מטרת קורס אנגולר 6 של יניב ארד לכסות את כל הכלים בצורה מלוכדת. ההתמקדות העיקרית של הקורס הזה תציג בפניכם את האופן בו ניתן לבנות מחדש את הקוד של פרויקט RealWorld Angular 6 בצורה מופתית.

כדי להתמצא היטב בחומר הנלמד בקורס, חשוב להבין מספר מושגים יסודיים של אנגולר 6, והקורס כולל גם את הידע הדרוש להשלמת ההוראות צעד אחר צעד. עד סוף קורס אנגולר 6, תהיה לכם הבנה מלאה של האופן בו ניתן לבנות יישומי אינטרנט עם אנגולר 6. הידע הזה כולל, אך לא מוגבל, להיבטים הבאים:

  • הסבר על קורס אנגולר 6
  • הבנה בסיסית של האופן בו אנגולר 6 עובד, ולמה להשתמש בו.
  • כיצד להפעיל פרויקט חדש של אנגולר 6.
  • ניתוב מתקדם.
  • אימות.
  • ועוד פרקים שיאפשרו לכם לשלוט בתחום.

בשורה התחתונה: יותר תרגילים, פחות דיבורים

אני מאמין שלמידה מושגת בצורה הטובה ביותר באמצעות עשייה, ולכן במהלך קורס אנגולר 6 נקפיד על חלק מעשי על מנת להדגים וליישם את הלמידה. כדי להשיג הבנה מקיפה ומקצועית ולרכוש את הידע השלם, מומלץ ללמוד גם את הקורסים הנוספים שלנו, ולשלוט בתחום.

במהלך הקורס אנו מקשרים משאבים רלוונטיים שיעזרו למלא פערים אפשריים בידע שלכם, כמו גם חומר משלים שיעזור לכם לקבל תובנה לגבי הטכנולוגיה ומרכיביה השונים.

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן