קורס פייתון למפתחים

מפתחים את העתיד

קורס פייתון למפתחים

קורס פייתון למפתחים הוא מבוא תכנות עם פייתון למתחילים. זוהי שפה פופולארית, המשמשת חברות ענק כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ודרופבוקס. שפת תכנות זו מאפשרת מגוון רחב של פעילויות כמו בניית אתרי אינטרנט, ניתוח נתונים, ועיבוד שפה טבעית. למפתחים מתחילים, זוהי שפה מצוינת ללמידה.

במהלך קורס פייתון למפתחים, נלמד את היסודות של תכנות משתנים, מחרוזות, רשימות, פונקציות ועוד תכנים רבים הדרושים להתמחות בפייתון, עם דגש על מקרים ודוגמאות מעולם העסקים.

כך, למשל, תלמדו כיצד לכתוב סקריפטים שמייצגים משימות מורכבות, לקרוא קודים שנכתבו על ידי אנשים אחרים, לנתח ולפרש נתונים, לקיים אינטראקציה עם ממשקי API, ולבנות מגרשי אינטרנט. זהו אחד הקורסים השימושיים ביותר שאי פעם לקחתם.

עכשיו הגיע תורכם ללמוד פייתון! האם אתם מוכנים ללמוד כיצד לתכנת?

קורס פייתון למפתחים אינו דורש כל ניסיון קודם. הוא מעביר אתכם דרך המושגים הבסיסיים ביותר ומראה לכם את הכלים אותם תתבקשו להוריד ולהתקין על מנת לכתוב את התכנית הראשונה שלכם בפייתון. בהמשך ניכנס לפרטים נוספים ונחקור את כל התכונות וההגדרות של פייתון.

כל מילות המפתח הבסיסיות של פייתון, האופורטורים, ההצהרות והביטויים מוסברים בפירוט רב, יחד עם פרקים מלאים על תכנות מונחה עצמים ו-API של פייתון.

מתחילים מאפס

קורס פייתון למפתחים מתאים לכל מי שרוצה להיות מתכנת פייתון וללמוד מאפס. נתחיל באמצעות הבנת כל יסודות התכנות שאתם צריכים על מנת להתחיל תכנות פייתון. בתחילת הקורס נבין מהי התקנת סביבת הפיתוח ואז נתקדם להפעלת היישום הראשון שלכם בפייתון.

הקורס מסביר כיצד זרימת התכנית פועלת בפייתון, ובהמשך נדבר על משתנים ותפעול מתמטיקה ופרוריטים. נבין את הלוגיקה של קבלת החלטות ונדבר על לולאות, ועל האופן בו ניתן לעבוד עם מסד הנתונים SSQLite ו-files.

רוכשים מקצוע

ככל שנתקדם בקורס פייתון למפתחים, נדבר על פונקציות מושג OOP בהם יש להשתמש כאשר מתכנתים יישומים עם פייתון, נדון באוספים ובסוגי האוספים בהם יש להשתמש להשגת ביצועים טובים יותר, בהתאם לאפליקציות שלכם.

נדבר גם על קריאת JSON מ-HTTP כתובת האתר, ועל בניית GUI יישום שולחן העבודה עם חוויית משתמש מותאמת אישית ליישומי ממשק משתמש. בסיום הקורס, יהיה לכם את הידע הדרוש לבניית קריירה כמפתחי אינטרנט בפייתון.

בשורה התחתונה: סיפורי הצלחה מרגשים של מסיימי הקורס

קורס זה אינו דורש ידע קודם בתכנות או קוד, אך דרושה הבנה בסיסית במחשבים ויכולת ניווט באינטרנט באמצעות דפדפנים שונים, למעט אינטרנט אקספלורר 8. בסיום קורס פייתון למפתחים, תתקדמו מרמה של מתחילים, ללא ניסיון מוקדם בתכנות, לרמת ביניים של מפתחי פייתון.

לא מאמינים? היכנסו לעמודת "לקוחות מספרים" באתר והתרשמו בעצמכם מסיפורי ההצלחה המרגשים של לקוחות שסיימו את הקורס. שמי יניב ארד, ואני מזמין אתכם לצאת איתי למסע שייקח אתכם מרמת מפתחי תוכנה מתחילים ועד למומחי פייתון.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן