קורס פיתוח WEB: 5 טיפים של מומחה שיהפכו אתכם למפתחים מתקדמים

במרכז ההדרכות של יניב ארד תוכלו למצוא מגוון עשיר של קורסים לפיתוח, שהמאפיינים העיקריים והמשותפים לכולם הם היחס האישי לכל תלמיד, למידה במתכונת מצומצמת של עד 12 משתתפים בכיתה, וליווי אישי וצמוד לאורך כל הקורס ולאחריו, עד להשגת המשרה הנכספת בתחום.

למידה באווירה מעוררת השראה

זוהי העדות האמיתית לאיכות הקורסים של יניב ארד, שמאפשרים לתלמידים להתקדם גבוה בתחום. זהו גם אישור גורף ומהדהד שכן, גם אתם יכולים ללמוד קורסים שונים של פיתוח, כולל או במיוחד קורס פיתוח WEB, שיעזור לכם ללמוד לכתוב קוד ויכשיר אתכם לקריירה בפיתוח אינטרנט, גם אם אין לכם רקע במתמטיקה, או שכל הקשר שלכם למחשבים מתחיל ונגמר עם המחשב שפירקתם כשהייתם ילדים.

אז איך עושים את זה? הכי טוב לשאול ישירות את יניב. בואו נראה איזה טיפים הוא מציע לאנשים שמתחילים קורס פיתוח WEB.

בלי פאניקה!

יש כמות עצומה של חומרים ללמידה בעולם של פיתוח WEB, וקשה לדעת איך מתחילים, אז אל תחששו.

הרוב הגדול של המפתחים המנוסים מוצפים באותה מידע בשפע שפות חדשות, מסגרות וכלים, והמפתח הוא ההתמקדות. אתם לא צריכים ללמוד הכול כל הזמן. למדו בהדרגה, קחו את הזמן על מנת להבחין בהתקדמות שלכם, ואמצו את החופש וההזדמנויות שהשדה מספק.

התחילו עם היסודות והתקדמו משם

אז עכשיו, שאתם לא בפאניקה, וקצב הדופק שלכם בטוח, אתם במצב מצוין. אבל זה גם הזמן, מהמקום הזה של ההתבוננות השקטה, לתהות איך להתחיל, וזה נורמלי לחלוטין. פשוט היכנסו לאתר של יניב ארד, קראו את סיפורי ההצלחה של בוגרי הקורס ("רק בזכות הקורס של יניב ארד הצלחתי למצוא את העבודה שחלמתי עליה"), והתרשמו בעצמכם.

כי תמיד מומלץ ללמוד במקום מסודר שמכשיר אתכם בהדרגה עם שפע תרגילים שמשפרים את רמת המיומנות שלכם. קורס פיתוח WEB מלמד אתכם, בין היתר, את כל השיטות לעיצוב דפים (CSS), כולל שימוש ב-Bootstrap, את כל תגיות ה-HTML שדרושות לייצוג אלמנטים בדף האינטרנטי, ואת כל יסודות ה-JavaScript.

אל תדאגו (לפחות בינתיים) למסגרות, לספריות או להתפתחויות האחרונות בתחום

חשוב יותר להתמקד בהנחיות של יניב ארד, שמציע ליווי ותמיכה צמודים לאורך כל הקורס, וזמין לשאלות גם בין השיעורים.

לאחר שתכסו את כל היסודות, באופן אוטומטי תוכלו להתבונן על ספריות ומסגרות. למה? ובכן, כי אנשים כתבו את הדברים האלה על מנת שיהיה קל יותר לעבוד עם CSS, HTML, ו-JavaScript.

למידה בעולם האמיתי היא למידה שונה לגמרי מלמידה מקוונת

ככל שאתם מתקדמים יותר בקורס פיתוח WEB, באופן טבעי, תמצאו את עצמכם מתנהלים יותר ויותר זמן באינטרנט. מה שאומר שיש לכם יותר סיכויים להסחות דעת כתוצאה משפע החומרים שאפשר ללמוד.

תוסיפו לזה את הנוטיפיקיישנים של פייסבוק ואינסטגרם, ותבינו למה כדאי, משתלם ויעיל הרבה יותר ללמוד את הקורסים בכיתה אמיתית, עם עוד תלמידים אמיתיים, בקבוצות לימוד קטנות, ולהתמקד בלמידה נטו, עם שפע של תרגילים, הדגמות והסברים ברמה הכי ברורה שיש.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן