קורס Angular – ניהול צד הלקוח

תמיד תהיתם איך זה להיות בצד של המשתמש? עכשיו אתם יכולים. בקורס Angular אתם יכולים ללמוד את הפרונט של צד הלקוח, בגרסה הכי עדכנית שלו נכון לעכשיו – Angular 9. תשתית זו משמשת את עולם ה-Web כבר שנים רבות, ומבוססת על שפת התכנות Java Script. האנגולר היא תשתית בקוד פתוח המיועדת ליישומי רשת (Web Apps).

קורס Angular – מה זה אומר בעצם?

הקורס שלנו מלמד את יסודות ה-Angular, ומכיוון שתשתית זו מתעדכנת באופן אוטומטי, כרגע נלמד את הגרסה Angular 9. בהשקתה, תשתית זו נקרא AngularJS , כיאה לתשתית שמבוססת על שפת התכנות הנפוצה והוותיקה Java Script. ספריית האנגולר פועלת בקריאת קוד ה-HTML בדפדפן, ואת התכונות הנוספות בתגיות של קוד זה.

בקורס נתמקד בכתיבת אפליקציה לרשת (יישום רשת), כשאנגולר היא מרכיב משמעותי מאוד בכתיבת הקוד, והופכת את החוויה לפשוטה ויעילה יותר. נתחיל את הקורס בסכמת ארכיטקטורה מנקודת מבט של הפרונט – Front End, לאחר מכן נתחיל להכיר את סביבת הפיתוח ואת כל הכלים הדרושים לפיתוח האפליקציה, נתמקד בשפת Type Script ובמימוש ארכיטקטורת Web. נבין כיצד Angular נותנת לנו מענה בכל מה שקשור לנושא. נלמד גם לעצב את ה-טמפלטים השונים (Component Templates & Styles),נכיר את הטכניקות השונות להתאמה דינמית של ה-Component View, ונכסה את כל אפשרויות העבודה עם ה-Components.

בשלבים האחרונים, נחזק את קשר האב-בן בין הפקדים השונים, נכיר את המנגנון לעבודה עם טפסים (Forms), עבודה עם ה-Services, עבודה מול השרת וארכיטקטורה נכונה, בניית אפליקציות בתצורת SPA על מנת לקבל חוויית משתמש של האפליקציה כמו במובייל. בסוף הקורס נלמד Unit Testing & Deployment – קונספט הבדיקות בצד הלקוח וה-Deployment בסיום התהליך.

מה מיוחד בקורס Angular?

קורס זה נותן את האפשרות להגיע לקריירה נחשקת בתעשיית ההייטק. מכיוון שרוב הדפדפנים, אם לא כולם, מבוססים על שפת התכנות הותיקה Java Script, תשתית זו מתבססת על השפה ונותנת כלים לבניית אפליקציות רשת (Web) באופן יעיל יותר. כך נלמד בניית יישומים מורכבים בדפדפן האינטרנט, ונוכל ליצור יישומי רשת המבוססים על JS. גרסת  Angular 9 מעניקה למפתח את כל מה שהוא צריך בבניית אפליקציית רשת. נלמד כיצד להתנהל בצורה מהירה יותר, טובה יותר, ניהול נתונים, עבודה עם טפסים, עבודה עם שירותי HTTP, וכמו כן גם את היכולות המתקדמות של הספרייה, וארכיטקטורת Web מודרנית (Single Pages וכו'). בקורס זה תוכלו להעמיק יותר בכל מה שקשור לעולם התכנות ולצאת עם ידע הרבה יותר נרחב ממה שהיה לכם מלכתחילה, גם אם היה לכם ידע בסיסי ומעלה בעולם התכנות.

למי קורס Angular מתאים?

הקורס מתאים לבעלי רקע קודם בתכנות: מפתחי Front End עם ידע ב-HTML ו-Java Script. מכיוון שאנגולר משמשת בסיס לפרונט, חשוב ידע בתחומים אלו, ובעיקר כי היא מבוססת על שפת התכנות JS. אם יש לכם אהבה לפיתוח וידע מקדים בתחומים אלו, זה הקורס בשבילכם – קורס מקצועי ברמה גבוהה עם המנטור יניב ארד, מדריך טכנולוגי בכיר בעל 20 שנות ניסיון בתחום.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן