קורס C SHARP עם דוגמאות מהעולם האמיתי

עבודת תכנות בC שארפ

אם אתם חדשים בתכנות, ולא מכירים את שפת C, קורס C SHARP במרכז ההדרכות של יניב ארד הוא המקום הנכון בשבילכם.

יניב ארד, מנטור בכיר שהכשיר מאות תלמידים בקורסים שלו, מתחיל את הקורס ממושגים בסיסיים מאוד כמו מה הוא מספר שלם, מהי מחרוזת, מה זה כפול, ואיך לבצע פעולות מתמטיות פשוטות כמו חיבור, חיסור, כפל וחלוקה.

לאחר מכן הוא לוקח אתכם לאט לאט אל דוגמאות מהעולם האמיתי כמו הצהרות ולולאות מותנות, שיאפשרו לכם להיות מוכנים לצלול לאוקיינוס התכנות מונחה האובייקטים.

מה זה C SHARP?

C היא שפת תכנות ממוחשבת-פרידגמה שהיא הכלאה של C ו-C++. שפת תכנות זו פותחה בסביבות שנת 2000 על ידי מיקרוסופט ביוזמת NET שלה. שפת הקוד C נפוצה בפלטפורמת מיקרוסופט, אך יכולה לפעול במכשירי לינוקס, אנדרואיד ו-IOS.

מרכז ההדרכות של יניב ארד מציע קורסים בשפת התכנות C, והתלמידים יכולים להתקדם בהדרגה. בקורס C SHARP תלמדו על תחביר C, יסודות C, core ועוד. בקורס אלגוריתמים ומבני נתונים תרחיבו את הידע שלכם בעבודה על יסודות C. קורס תכנות מונחה-עצמים יצלול למושגים מעמיקים יותר של C.

מה לומדים בקורס?

בקורס המבוא תלמדו על שפת C ועולם התכנות. לשיעורי תכנות C אין תנאים מוקדמים לקבלה והם מיועדים למתחילים. היופי של קורס C SHARP הוא בכך שהוא מגדיר הזדמנויות לשפת תכנות עתידיות בתחום מדעי המחשב, כמו ג'אווה.

האלגוריתמים ומבני הנתונים יתרחבו עם הידע בפועל שלכם בתכנות C. קורס זה יספק לכם בסיס איתן בשימוש במבני נתונים ואלגוריתמים המשתמשים בשפת C. תוכלו גם ללמוד איך ליישם את האלגוריתמים שלכם באמצעות C.

כניסה הדרגתית לעולם התכנות

במהלך קורס C SHARP תיכנסו לעולם תכנות מונחה עצמים ותלמדו איך משתמשים בשפה זו בעסקים וארגונים ולבסוף לא תרגישו עוד שאינכם יכולים לבצע תכנות או תכנות מונחה עצמים.

הקורס עוסק בנושאים הבאים:

  • תכנות בסיסי ב-C – מבני בקרה.
  • ניפוי באגים.
  • תנאים, מבני לולאות.
  • מערכים ומבנים.
  • תכנות מונחה עצמים בסיסי
  • קונסטרוקטורים – שיטה להעמסת מאפייני נכסים אוטומטיים.
  • שיטות הפעלה.
  • ממשקים.
  • טיפול בחריגים.

יתרונות הקורס

קורס C SHARP כולל המון משימות קטנות יחסית ופרויקט שהתלמידים מפתחים כפרויקט קוד פתוח וממקמים אותו כספרייה שמפתחי C אחרים יוכלו להשתמש בה. במהלך קורס זה תקבלו ניסיון מעשי נרחב וידע בחלקי הליבה של שפת התכנות C.

תזכו בכלים הבסיסיים הדרושים להתקדם ולהתמחות בתחום הספציפי אליו אתם ממקדים את יעדי הקריירה שלכם, בין אם מדובר בפיתוח אינטרנט או פיתוח אפליקציות מקוריות לשולחן העבודה.

באילו משרות משתמשים ב-C SHARP?

עם כישורי מפתח בשפת התכנות C, נפתחות בפניכם הדלתות לתעשיות ולמשרות רבות. שדות ותפקידים נפוצים המשתמשים בשפת המקור כוללים את ענף המשחקים, מוסדות פיננסיים, מהנדסי בסיסי נתונים, סוכנויות ביטחון לאומיות ועוד.

הידע בתכנות C והבנת מיומנויות שפת תכנות C יכולים לפתוח את הדלת לנתיבי קריירה רבים ושונים, אז פשוט ודאו שיש לכם את ההסמכה המתאימה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן