קורס Full Stackְְ – האם אתם באמת צריכים את זה?

אם אתם מפתחי תוכנה, המתמחים בפיתוח ווב ומובייל וטוב לכם איפה שאתם נמצאים היום, אתם לא רוצים להתקדם לשום מקום, לא רוצים להגדיל את רמת השכר שלכם ולא מחפשים אתגרים חדשים בחיים, אתם לחלוטין לא צריכים ללמוד Full Stack. קורס Full Stackְְ נועד למפתחי תוכנה שרוצים לזוז קדימה, להרחיב את סל היכולות שלהם ולהעניק לעצמם את היכולת לטפל בפרויקט מלא מקצה לקצה, בדיוק כפי שמצפה הלקוח וכפי שמכתיב השוק. אבל כמו שכבר אמרנו, אתם ממש לא חייבים. ובכל זאת, אם לזוז קדימה זה כן משהו שאתם מתחברים אליו, אז הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת על הקורס שהפך בשנים האחרונות לפופולארי ביותר בקרב מפתחי תוכנה.

מה זה Full Stack?

דמיינו נגרייה שבה עובדים המון נגרים ולכל נגר יש תחום התמחות שלו. אחד מנסר את העצים, אחד קודח חורים, אחד תוקע מסמרים, אחד מבריג ברגים, אחד משייף, אחד צובע ואחד מחבר חלקים. לכאורה מדובר בשיטת עבודה מאוד אפקטיבית, שכל אחד מחזיק בה בהתמחות מיוחדת, אלא שכאשר בוחנים את הדברים לעומק, אין שום סיבה להתמחות הזאת. בפועל, התמחות כזאת יכולה לייצר יותר נזק מתועלת. כך למשל, אם הנגר המנסר לא יכול להגיע לעבודה, כל התהליך מושבת. ואם כך, מדוע שלא כל הנגרים ידעו לבצע את כל הפעולות אם זה לגמרי אפשרי? ובכן, זהו בדיוק הרעיון של Full Stack. בעולם פיתוח התוכנה מדובר באנשי תכנות שמתמחים בארכיטקטורות שונות ובשפות תכנות שונות, אך אף אחד מהם לא יודע לקחת פרויקט ולטפל בו מקצה לקצה, מצד הלקוח עד צד השרת לרבות דאטבייסים וחוויית משתמש. קורס Full Stackְְ מיועד להעניק לכם בדיוק את היכולת הזאת. כמפתחים עצמאיים תוכלו להרחיב מאוד את פעילותכם המקצועית והעסקית וכארגון, תוכלו לנהל את פעילות הפיתוח שלכם בצורה הרבה יותר יעילה ללא תלות חריגה באף מפתח בודד.

מה לומדים במסגרת הקורס?

ככלל, כל מפתח תוכנה מגיע מנקודת פתיחה מסוימת עם ידע בשפת תכנות מסוימת ויכולות פיתוח מסוימות. קורס Full Stackְְ אינו מותאם לנקודת הפתיחה של כל מפתח המשתתף בקורס, אלא למטרת הסיום של הקורס – ידע ויכולות בשפת לקוח מובילה, שפת שרת מובילה, פלטפורמות פיתוח מתאימות וכן דאטבייסים וחוויית משתמש. כך למשל, אם אתם מומחי JS ייתכן שחלק מהקורס יעבור לכם מאוד בקלות וכנ"ל אם אתם מומחי Python. יחד עם זאת, הקורס לא מספק רק את הידע הטכני, אלא מסייע בגיבוש הגישה המתאימה למתכנתי Full Stack ובפיתוח חשיבה רחבה שרואה את התמונה הכוללת. בסוף הקורס, יצאו כל הבוגרים עם יכולת רוחבית לביצוע פרויקטים של פיתוח תוכנה מן המסד ועד הטפחות.

האם הקורס מתאים גם לארגונים?

התשובה היא בהחלט כן. ארגוני פיתוח יכולים לשלוח את צוותי הפיתוח שלהם בצורה מרוכזת, על מנת להכשיר את כל חברי הצוות סביב רמת פיתוח של Full Stack. קורס Full Stackְְ לארגון יהיה בדרך כלל קורס מזורז יותר ולכן גם מקצועי יותר, מרוכז יותר ועם שילוב של עבודה עצמית מעבר ללמידה הפרונטלית. כמו כן, במסגרת קורס Full Stackְְ לארגונים, ניתן לבצע התאמה אישית של תכני הקורס עם הדגשים הרלוונטיים לארגון הספציפי, על מנת להבטיח שצוות הפיתוח שיסיים את הקורס, יחזיק ביכולות שמתאימות ספציפית לתחומי הפעילות הספציפיים של הארגון. מצד שני, קורס כזה ברמה הארגונית דורש מסגרת לימודית סופר מקצועית וסגל מרצים ברמה גבוהה ואת זה יהיה עליכם לוודא לפני יציאה לדרך.

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן