קורס Full Stack: הפנינה של עולם הפיתוח וההיי-טק

הצעת עבודה מפתח full stack חדשות בתחום ה-IT

אם הגעתם לכאן אנו מניחים שיצא לכם לשמוע לא מעט אודות Full Stack, בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר חברות העסקות בפיתוח אשר מחפשות אחר מפתח Full Stack. כאשר אנחנו מדברים על מפתח פול סטאק אנו מדברים על כולבויניק אשר יודע לבצע עבודות הן בצד שרת והן בצד לקוח. אנו רואים מדי שנה כי עולם הפיתוח והתכנות עולה רמה ובכך עולה גם הצורך באנשי מקצוע ופיתוח אשר רוצים לפתח את הידע שלהם, להישאר בקדמת הבמה ולהפוך להיות גרסה טובה יותר של עצמם מיום ליום. קורס Full Stack נותן לכם את האפשרות להפוך לדמות "השלמה" בעולמות הפיתוח ולהוציא מעצמכם לא מעט – ריכזנו עבורכם תשובות למספר שאלות רלוונטיות.

מה הם הדברים אותם אנו למדים במסגרת קורס Full Stack?

כאשר אנחנו מדברים על עולמות הפיתוח אנו מדברים על אחד העולמות המגוונים ביותר הן מבחינת צד שרת והן צד לקוח, קורס Full Stack נחשב לאחד הקורסים היוקרתיים בתחום כאשר לא מעט אנשים מגדירים אותו "הפנינה של עולם הפיתוח וההיי-טק". אנו מאמינים כי אין זה משנה אם אתה מגיע מעולמות הפיתוח ו/או שלא – תמיד יש מה ללמוד. מפתחים בעלי ניסיון בתחום הפרונט אנד יכולים ללמוד מעט על עולמות הבק אנד ולהפך. קורס Full Stack נותן לכם בדיוק את המעטפת אותה אתם צריכים ונותן לכם את הנגיעה אותה אתם צריכים הן בצד שרת והן בצד לקוח – כך שבמהלך הקורס תלמדו:

  • למידה אינטנסיבית הכרוכה עבודה עם מסדי נתונים ייעודיים
  • למידה מגוונת ורחבה של שפות תכנות וסביבות עבודה – HTML, CSS, JS, Python, PHP, Ruby ועוד מגוון רחב ומגוון של סביבות ושפות תוכנות.
  • עבודת Back End יחד עם דגש על פיתוח js עם סביבת עבודה רלוונטית ( NODE JS)
  • עבודת ולמידת Front End כאשר הדגש הוא על התפתחות בפיתוח לצד עבודה נכונה על חווית משתמש בפיתוח עם סביבות עבודה לדוגמת React וAngular.

ביקוש והיצע רחב בעולם העבודה

כאשר אנחנו מדברים על קורס Full Stack אנו רואים ביקוש והיצע רחב בעולם העבודה, למעשה נועדנו לאחרונה עם מגייס בעולמות ההייטק אשר סיפר לנו כי על כל מפתח Full Stack בעל ניסיון, מוניטין ואש בעיניים יש לא מעט חברות אשר רבות עליו – כל אלו מכניסים את אותם מפתחים לעניינים מהר מאוד יחד עם תנאים מזהירים.

"סיימתי קורס Full Stack: כמה אני צפוי להרוויח עכשיו?"

לא מעט אנשים תוהים כמה הם ירוויחו לאחר קורס Full Stack, אנו מאמינים כי עניין המשכורת הוא עניין סובייקטיבי למדי, אך יחד עם זאת אם יורדים לעובי הקורה אנו רואים מנתונים שונים המפורסמים על ידי חברות כוח אדם ואנשי השמה כי ניתן להרוויח כבר במסגרת 5 השנים הראשונות שכר של החל מ – 17,000 ₪. יחד עם זאת ככל שתצברו ותק, ניסיון ומוניטין בתחום תוכלו להעלות בצורה משמעותית את השכר אותו אתם מקבלים.

כמו כן, ברוב המקרים מפתחי Full Stack הם אנשים אשר לא אוהבים להישאר במקום ולומדים ללא לאות שפות תכנות נוספות ושאר סביבות פיתוח אשר הופכות אותם לדמות המושלמת ואף עוזרת להם להתברג גבוה יותר במעלי החברה – כך שהדרך להצלחה כבר סלולה להם מן היום הראשון. 

כאשר אנחנו מדברים על תפקידי פול סטאק אנו רואים לא מעט אפשרויות פיתוח אל תפקידי פיתוח אחרים – מנהלי פרויקטים, HEAD OF FULL STACK ומנהלי פיתוח.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן