קורס Full Stack לשכירים ועצמאים

הערך שאתם יכולים להציע ללקוחות שלכם עם יכולות Full Stack הוא די ברור ומובהק. גם הערך שיכולות אלה שלכם, יוצר עבור הארגון בו אתם עובדים הוא ברור ומובהק. אבל מה זה נותן לכם? האם מלבד הרצון להציע ערך גבוה יותר ללקוחות שלכם, עצם המאמץ של השלמת קורס Full Stack יכול להעניק לכם עצמכם תועלת חשובה כלשהי? או בואו נשאל את זה עם קצת פחות פוליטיקלי קורקט – איפה הכסף? האם מפתחי Full Stack מרוויחים יותר ממפתחי ווב ומובייל "סטנדרטיים"?

 

המקרה של מפתח שכיר

כדי להבין את הערך הכלכלי שמספקות לכם יכולות Full Stack, נבחן אותו אל מול מודל הפעילות שלכם בעולם פיתוח התוכנה ונתחיל במקרה של מפתח שכיר. במקרה הזה, הערך שאתם מספקים לארגון שלכם וללקוחות אותם הוא משרת בהחלט צריך להיות חשוב לכם, אבל אתם רוצים גם לוודא שהערך הזה בא לידי ביטוי בתלוש המשכורת שלכם. ובכן, על פי אתר אולג'ובס, רמת השכר בעולם פיתוח התוכנה יכולה לנוע החל מ-10,000 שקלים למתכנת מתחיל ועד 40,000 שקלים למהנדס תוכנה בכיר. בין שני הקצוות האלה תוכלו למצוא שורה של תפקידי תכנות לפי תחום התמחות, כמו למשל מתכנת PHP או מתכנת C++ וכן תפקידי ארכיטקטורת תוכנה שבהם השכר יכול להיות גבוה בעשרות אחוזים. השלמת קורס Full Stack מקרבת אתכם יותר למעמד של ארכיטקט תוכנה ופותחת בפניכם את המסלול לתפקידי פיתוח בכירים, מה שיכול לשדרג כמובן את תלוש השכר שלכם ובצורה משמעותית מאוד.

 

המקרה של מפתח עצמאי

במקרה של מפתח עצמאי חשוב לזכור, שהערך הכלכלי שלכם נגזר ישירות מהערך שאתם יודעים לספק ללקוחות שלכם. ככל שחבילת הערך שלכם תחרותית יותר ומקיפה יותר, כך תוכלו גם לגבות יותר עבור כל פרויקט וגם ליהנות מכמות גדולה יותר של פרויקטים ולקוחות. אז בתחום המפתחים העצמאים לא ניתן אמנם לנקוב במספרים, אבל אפשר בהחלט לומר את הדבר הפשוט הבא: היכולת שלכם לספק ללקוח יכולות פיתוח מקצה לקצה תחת קורת גג אחת, הופכת אתכם לאופציה אטרקטיבית יותר ביחס למתחרים, יוצרת עבורכם מוקדים חדשים של עשיית רווח ומעניקה לכם את היכולת לגבות יותר עבור כל שירות שאתם מציעים. המשמעות – גם, ואולי בעיקר, כמפתחים עצמאים, קורס Full Stack הוא לא פחות ממאסט עבורכם ולא רק מנקודת המבט של הערך אותו אתם מספקים ללקוחות שלכם, אלא גם מנקודת המבט של שורת הרווח בעסק הפרטי שלכם.

 

כן, זה כזה חשוב

כשבוחנים את הכדאיות של השלמת קורס Full Stack, חשוב לעשות את זה לא רק מנקודת מבט מקצועית בתחום פיתוח התוכנה, אלא גם ובעיקר מנקודת מבט עסקית. מנקודת המבט הזו אפשר לזהות מגמה הולכת וגוברת של העדפה ברורה לנותני שירותים היודעים להציע חבילת שירותים תחת קורת גג אחת. זה מתחיל בטריפל של רשתות התקשורת, עובר דרך רשתות שיווק שאפשר לקנות בהן הכל, החל בקילו עגבניות וכלה במסך טלוויזיה וזה בא לידי ביטוי גם במרחב ה-B2B. כל לקוח, בכל זירה, יעדיף תמיד לעבוד עם גורם אחד שיודע לספק לו מענה מלא לכל הצרכים שלו תחת קורת גג אחת. בתחום של פיתוח תוכנה ובמיוחד בתחום של פיתוח ווב ומובייל, זה אומר היכולת לספק מענה מקצה לקצה, מקצה צד הלקוח ועד קצה צד השרת, כולל דאטאבייסים וכולל ויז'ואל דיזיין וניהול פרויקט. כדי להחזיק ביכולות הללו, אתם צריכים להשלים קורס Full Stack ועכשיו אתם גם יודעים שלא רק למען הלקוח, אלא גם למען מנהל הבנק שלכם.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן