קורס JAVA שיעזור לכם ללמוד בגישה הטובה ביותר

java logo

אם אתם מחפשים קורס JAVA שמגיש את התוכן המעמיק ביותר, בהדרכת מנטור ומדריך בכיר עם ניסיון של למעלה מעשרים שנים בתחום, ומאות תלמידים שהשתלבו בתעשייה לאחר סיום הקורסים, הגעתם למקום הנכון. קורס JAVA במרכז ההדרכות של יניב ארד מקיף את כל הנושאים שאתם צריכים לדעת, ומצייד אתכם בכל הכלים שתזדקקו להם במהלך עבודתכם.

אז אם אתם רוצים:

  • לבנות את הכישורים הדרושים לכם כדי לקבל את עבודת התכנות הראשונה שלכם ב-java.
  • לעבור לתפקיד מפתח בכיר בתוכנה.
  • לעבור הסמכה מקיפה בתחום.
  • או פשוט ללמוד קורס JAVA כדי שתוכלו ליצור יישומי ג'אווה משלכם במהירות.

הקורס השלם במתכונת Extreme 70 של יניב ארד, הוא הקורס שייתן לכם את כל הכלים האלה, והרבה מעבר להם.

לא בטוחים אילו מיומנויות מעסיקים מחפשים היום?

אם אתם שואפים לקבל את עבודת התכנות בג'אווה הראשונה שלכם, אך לא בטוחים אילו מיומנויות מעסיקים רוצים לראות היום אצל מועמדים, ואיזה קורס נותן את הכישורים האלה, קורס JAVA מתוכנן להעניק לכם את כישורי הג'אווה הדרושים לכם על מנת לקבל עבודה כמפתחי ג'אווה.

בסוף הקורס תבינו היטב את התחום ותוכלו לבנות אפליקציות ג'אווה משלכם, ולהיות פרודוקטיביים כמפתחי תוכנה. מאות תלמידים הצליחו להשיג את העבודה הראשונה שלהם, או לקבל קידום, אחרי שעברו את הקורס.

לשם המחשה:

הנה רק דוגמא אחת לתלמידה שאיבדה את מקום עבודתה ולמרות שמעולם לא קידדה בעבר, התקבלה לעבודה כמפתחת תוכנה במשרה מלאה, בתוך מספר חודשים בלבד לאחר שהתחילה קורס JAVA במרכז ההדרכות של יניב ארד, זהו סיפור ההצלחה שלה:"

"לפני שלושה חודשים איבדתי את מקום עבודתי, הגעתי לנקודת מפנה בחיי ובסופו של דבר קיבלתי אץ ההחלטה הדרסטית לשנות מסלול לחלוטין. החלטתי לשנות מסלול קריירה ולהיכנס לתחום הקידוד. מצאתי את מרכז ההדרכות שלך, נרשמתי לקורס ג'אווה, והיום אני שוקלת את התחום בלי להביט לאחור.

מתכונת הלימודים המיוחדת והמוטיבציה שאתה מחדיר בתלמידים הופכים את הלמידה אצלך לחוויה אחרת, ואני שוקלת להמשיך ללמוד את הקורסים הנוספים שלך, שנותנים כלים נהדרים להתמסר למקצוע.

אתמול, שלושה חודשים אחרי שסיימתי את הקורס, והאמת שלהפתעתי, קיבלתי הצעת עבודה כמפתחת במשרה מלאה, ורציתי פשוט לכתוב את סיפור ההצלחה הזה כדי להגיד תודה על קורס JAVA מרתק שלמדתי אצלך, על היותך מדריך מסור שכזה, ועל הידע שאתה מעביר באופן כל כך נגיש, שמאפשר לי ליישם היום בקלות את הכלים שלמדתי. החיים שלי השתנו, פשוטו כמשמעו, אז המון תודה, לירון".

32 שעות של ידע מעמיק

קורס JAVA נמשך 32 שעות ונפרש על פני ארבעה ימים. הקורס מתוכנן כך שתוכלו להשלים אותו בקלות, ומאפשר לכם לעבור אותו בלי להשבית את חייכם לפרק זמן ארוך מדי.

סיפור ההצלחה של לירון מראה כי כשלומדים במתכונת לימודים נכונה, ממנטור ומדריך בכיר, מקבלים את הכלים הדרושים להתחיל קריירה בתחום, גם אם לפני שבוע עוד לא ידעתם כמעט כלום על תכנות.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן