קורס java script השלם למפתחים

כיתת לימוד

קורס java script במרכז ההדרכות של יניב ארד משנה מהקצה לקצה את כל מה שידעתם עד היום על תכנות וכתיבת קודים. שלא יהיה לכם ספק, הכרת JavaScript היא חיונית לחלוטין עבור מפתחים בשנת 2019. אם הגעתם לעמוד זה, כנראה שאתם מודעים לכך.

העובדה היא ש-JavaScript היא טכנולוגיה המתפתחת במהירות, שצומחת משפת דפדפן שנועדה רק לסייע לדפי אינטרנט, עד עמוד השדרה לטכנולוגיות מתפתחות כמו React, Angular, ו-JQuery. אם אתם רוצים להיכנס לתחומי הטכנולוגיות המרתקות האלה, אתם צריכים להתחיל עם קורס Java script שילמד אתכם את הכישורים הבסיסיים.

מתחילים בהתחלה ומתקדמים בהדרגה

יניב ארד, מנטור ומדריך בכיר, מלמד במרכז ההדרכות שלו קורס Java script ממש מתחילת הדרך, ולא נדרשת הבנה בתחום או ניסיון מוקדם בתכנות.

ההדרכה המקיפה שלו בנושא תעביר אתכם צעד אחר צעד מהבסיס עד להבנת כמה מהמושגים המתקדמים ביותר.

מה כולל קורס Java script

לאחר שתלמדו על הכלים הנחוצים ואופן התקנתם, תתקדמו ללמידת יסודות התכנות בסביבת JavaScript. קורס Java script מכסה בפירוט מושגים מונחי עצמים, ותלמדו כיצד ליצור אובייקטים ולהשתמש בהם.

תוכלו להבין מהו JavaScript מסורתי בתוך HTML דרך DOM ולעבור לתקשורת עם תוכניות אחרות כדי לקבל נתונים וללמוד כיצד לאחסן נתונים אלה. נתונים שאינם מכוסים בקורסים רבים אחרים של ג'אווה סקריפט, מכוסים באופן נרחב ומפורט בקורס זה.

אווירת לימוד נגישה, מעשית ואישית

תוכלו ללמוד את כל הידע באווירת לימודים בסגנון Bootcapm, בכיתות לימוד קטנות של עד 12 משתתפים, עם מדריך שמלווה כל תלמיד באופן אישי.

תוכלו גם ללמוד על מילות המפתח החדשות ופונקציות חשובות, כמו גם על המפעילים ומבני הבקרה החדשים. קורס Java script יסתיים עם מבוא קצר למסגרות JavaScript חדשות, React, Angular ו-Node.JS.

עדיין תוהים אם הקורס הזה בשבילכם?

קורס Java script מיועד למתחילים ללא ניסיון תכנות קודם. אם אחד או יותר מהנושאים הנדונים בעמוד זה אינם מוכרים לכם, עד סוף הקורס תבינו אותם היטב. השיעורים במרכז ההדרכות של יניב ארד קלים להבנה, ומושלמים גם אם רק עכשיו יצאתם לדרך.

אם אתם באמת מאמינים שהאופי האינטראקטיבי של כיתות לימוד קטנות, שמאופיינות בשפע תרגילים מעשיים ומדריך שאינו מוותר לאף תלמיד עד שהוא בטוח שכולם הבינו את החומר הנלמד ולא מתקדם בחומר רק כדי "לתקתק" את הקורס, אז כן, אתם צודקים. זוהי הדרך הטובה ביותר ללמוד java script.

מיהו יניב ארד?

יניב ארד הוא ארכיטקט תוכנה, יועץ טכנולוגי ואיש פיתוח בכל רמ"ח אבריו. הוא עוסק בתחום פיתוח מערכות מבוססות טכנולוגיות עדכניות כבר במשך למעלה מעשרים שנים, מתפקד כ-CTO בחברות שונות, מתמחה בהקמת מחלקות D&R וניהולן, אבל יותר מהכול, הוא מכשיר ומדריך אנשי פיתוח בטכנולוגיות Web מתקדמות.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן