קורס Java Script – לא מה שהכרתם

JavaScript היא השפה החשובה ביותר כאשר מסתכלים על עולם האינטרנט, אילולא ה- JavaScript ככל הנראה לא היינו נמצאים במקום שבו אנו נמצאים היום. מהסיבה הזאת קורס Java Script יכול להיות כרטיס הכניסה שלכם להייטק, כרטיס הכניסה למקום עבודה שתמיד חלמתם עליו. רוצים ללמוד את הקורס כמו שצריך? הירשמו לקורס של יניב ארד, אחד מהמרצים המובילים בישראל.

כך תוכלו לדעת שאתם תכינו את עצמכם בצורה הטובה ביותר לקראת העבודה המעשית בעבודה שהיא התגשמות כל החלומות שלכם תרתי משמע.

מהם תנאי הקבלה עבור קורס Java Script?

כמובן שלא כל אחד יכול להתחיל קורס Java Script, בכל זאת מדובר על קורס שמתבסס על לא מעט עקרונות לא פשוטים. התנאי הבסיסי הוא אנשי פיתוח עם ידע ב HTML, אפילו אם מדובר על ידע בסיסי במיוחד – זה עשוי להוות יתרון מסוים. כך שאם יש לכם את הידע הזה, אתם בהחלט יכולים למצוא את עצמכם משתלבים בקורס.

אך מה קורה אם אתם לא אנשי פיתוח? ברוב המקרים כל עוד יש לכם זיקה לעולם התוכנה, אתם תוכלו למצוא את עצמכם משתלבים גם בקורס. אך אתם צריכים לקחת בחשבון שיהיה עליכם מחויבות גדולה יותר, ואתם תצטרכו לעבוד הרבה יותר קשה על מנת לראות את התוצאות כמו כולם.

מה מיוחד בקורסים של יניב ארד?

הקורסים של יניב ארד הם לא כמו כל הקורסים שאליהם התרגלתם, אפילו יכול להיות שבחלקם למדתם. הקורסים הללו מתבססים על למידה פרקטית ולא על למידה תאורטית. המשמעות היא שאתם בתור תלמידים תכתבו הרבה מאוד קוד, אתם תלמדו דרך הכתיבה ולא דרך מצגות מרשימות. כך שאתם תהיו הכי מוכנים לקראת רגע האמת שבו אתם צריכים להתקבל לחברות ההייטק הכי גדולות בישראל.

בנוסף הקורסים הללו מותאמים לכל האנשים, אפילו לכאלה שמגיעים ללא ידע מקדים ואין להם היכרות עם JavaScript. כך שאין לכם ממה לחשוש, כל עוד אתם בטוחים כי זוהי הבחירה הנכונה שלכם – ביחד עם אנשי המקצוע אתם תוכלו בקלות להוציא מעצמכם את כל הפוטנציאל הטמון בעצמכם.

בוגרי יניב ארד? יש לכם יתרון בשוק

בין אם אתם יודעים זאת ובין אם לא, למוסד הלימוד שבו אתם לומדים יש משמעות מאוד גדולה כאשר אתם מתקבלים לעבודה. כך שלבוגרי יניב ארד יש יתרון על לא מעט אנשים אחרים שמגיעים ממוסדות אחרים, כי חברות ההייטק מכירות את האיכות של הבוגרים שלנו.

אתם חוששים שלא תמצאו עבודה עם סיום הלימודים? ראשית נציין כי מדובר על חשש הגיוני, בכל זאת לא מעט אנשים ירצו להתמודד על מספר מצומצם של משרות. אך גם אתם יכולים להיות בוגרי יניב ארד, ומכאן יהיה לכם יתרון מאוד גדול על כך שאר האנשים שמתחרים אתכם על אותה המשרה.

הכנה מעולה לקראת העבודה בהייטק

תוכנית הלימודים שלנו בנויה בצורה כזאת שהיא מותאמת ליום שאחרי הלימודים, כך שאתם תוכלו להשתלב בעבודה בצורה הכי חלקה שיש. אנו מאמינים כי המשימה הכי חשובה היא להכין את הבוגרים ליום שאחרי הלימודים, כך שהחברות יראו בהם בתור נכס למקום העבודה – ומיד הם יוכלו להשתלב בתפקידי מפתח בחברות השונות.

אם גם לכם מתחשק להתחיל את העבודה שלכם בהייטק ברגל ימין, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להירשם ולהתחיל קורס JavaScript אצל יניב ארד. אתם תהיו בטוחים כי מיד אחרי שתסיימו את הלימודים, חברות ההייטק הם אלה שירדפו אחריכם ולא יקרה ההפך.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן