קורס Javascript מלמד אתכם לבנות כל מה שאתם רוצים

אם אי פעם ניסיתם ללמוד JavaScript בעצמכם או דרך האינטרנט או מספרים, אבל הרגשתם שאתם פשוט לא מתקדמים, אולי הגיע הזמן לשנות את החשיבה והגישה.

בואו נראה כמה תרחישים נפוצים שאנשים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים איתם, לפני שהם מקבלים את ההחלטה ההגיונית היחידה המתבקשת: להתחיל ללמוד קורס Javascript מאפס, מהיסודות ועד לרמה של מקצוענים, במתכונת למידה ייחודית, שמכינה אתכם, באמצעות שפע של תרגילים מעשיים, להתחיל לעבוד כאילו אתם כבר שנים בתחום.

אתם מוצאים את עצמכם קופאים מול קובץ JavaScript ריק

אתם פוכרים את ידיכם כשאתם מתבוננים בסמן המהבהב על המסך, ונראה שכל מה שלמדתם בעצמכם על JavaScript מתפוגג לאוויר דק.

 מה אתם צריכים לכתוב קודם? משתנים או פונקציות? איך משתמשים באובייקטים, מערכים ולולאות? מתי משתמשים בתכנות מונחה עצמים?

אתם לא בטוחים, אז אתם הולכים לגוגל

אתם מחפשים תוספים, ואם הם אינם קיימים, אתם מחפשים הדרכות מקוונות. אם אין הדרכות מספיק מקצועיות, אתם מחפשים קוד שנכתב על ידי אחרים ב-Stack Overflow.

אתם מעתיקים את הקוד שמצאתם, אבל לא בטוח שאתם מבינים מה אתם מעתיקים. אתם יכולים לשנות את הקוד בהתאם לצרכים שלכם, אם אתם ברי מזל, אבל זה בדרך כלל לא קורה. מה אם לא תוכלו למצוא את התשובה שאתם מחפשים?

אין לכם מספיק ביטחון ב-JavaScript

אתם מתחילים לחוש עצבנות כשאתם מתבקשים לבנות דברים שדורשים JavaScript. הידיים שלכם מתחילות להזיע, ואתם מרגישים שהמוח שלכם מתרוקן. אתם מרגישים ככה כי אתם לא יודעים איך לכתוב קוד מאפס. אתם מהססים ולא יודעים איך להתקדם. מה אם לא תוכלו לספק את מה שהבטחתם?

אתם מרגישים כך מפני שחסרים לכם כישורים מתאימים, וזאת בדיוק הנקודה לקבל את ההחלטה המושכלת והנבונה היחידה האפשרית: רק קורס Javascript מקצועי ומקיף יציל אתכם.

תארו לעצמכם מציאות שבה אתם מתחילים לחשוב כמו מפתחים

תוכלו לפתור כל בעיה שתיתקלו בה ב-JavaScript, אם תצליחו לחשוב כמו מפתחים. תוכלו לבנות כל מה שתרצו, לא תמצאו את עצמכם קופאים מול המסך המהבהב, ובטח שלא תצטרכו להעתיק קודים מגוגל.

כך נראה תהליך של חשיבה כמו מפתחים:

  • אתם מזהים את הבעיה שאותה אתם מתבקשים לפתור.
  • אתם מפרקים את הבעיה למספר בעיות קטנות יותר.
  • אתם מבינים איך לפתור כל בעיה קטנה.
  • אתם מרכיבים פתרונות זעירים לפתרון סופי.

זה הכול. היכולת לחשוב כמו מפתח דורשת ניסיון בפועל, והחלק הקשה ביותר הוא לדעת איך לפרק בעיות גדולות לפתרונות זעירים. אז איך תשתנה הקריירה שלכם אם תדעו לחשוב כמו מפתחים?

כשתלמדו לחשוב ולעבוד כמו מפתחים אמיתיים, תוכלו לבנות כל מה שתרצו

קורס Javascript במרכז ההדרכות של יניב ארד מלמד אתכם לבנות דברים מטורפים רבים. אתם יכולים לדמיין את עצמכם עושים את זה? אין לכם מה להתלבט יותר מדי, כי הקורס מביא אתכם לנקודה הזאת.

 היי, אני יניב

במשך למעלה משבע שנות פעילות בהדרכת קורסים למפתחים עזרתי לאלפי תלמידים להיות מפתחי ממשק טובים יותר באמצעות הקורסים שלי. בעבר, כשעסקתי בניהול פיתוח, ראיינתי בוגרים של קורסים רבים והתאכזבתי מאוד מהרמה המקצועית שלהם, ולכן יזמתי את מתכונת Extereme70.

אני לא מאמין במצגות ללימוד תוכנה, והקורסים שלי מתנהלים באווירת Bootcamp אמיתי, בקבוצות קטנות של עד 12 משתתפים. במהלך קורס Javascript תוכלו ללמוד לכתוב שפע קודים ולצבור את הניסיון המעשי שיכין אתכם לקראת עבודה יומיומית שבה תוכלו להרוויח את השכר שתואם את הכישורים שלכם.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן