קורס Javascript

JavaScript הפכה לשפת התכנות הפופולרית ביותר למפתחי אינטרנט כיום. זוהי השפה היחידה שמיושמת בדפדפן האינטרנט, אך השימושים שלה אינם מוגבלים רק לפיתוח אינטרנט. הודות להמצאת Node.js אפשר עכשיו להשתמש ב-JavaScript על מנת ליצור יישומי שולחן עבודה, יישומים ניידים, אתרים סטטיים ואפילו להשתמש בשפה ללמידת מכונה.

קורס Javascript פותח יותר דלתות והזדמנויות תעסוקה עתידיות, אז אם אתם רק מתחילים עכשיו את המסע שלכם, או שיש לכם ידע בסיסי בתחום, חשוב יותר מכל דבר אחר להקפיד ללמוד את הקורס במרכז הדרכות מקצועי עם מוניטין מעולה, שבמשך למעלה משבע שנים עזר לאלפי תלמידים לסיים בהצלחה מחזורים רבים של קורסי פיתוח, ולהשתלב בתעשייה במשרות נחשקות.

חוויית למידה ייחודית

במרכז ההדרכות של יניב ארד תוכלו ללמוד  קורס Javascript בפלטפורמה אינטראקטיבית, מהיסודות דרך התקדמות הדרגתית בחומר, ועד לרכישת כל הכלים הנהדרים שיעזרו לכם לעבוד עם השפה. הקורס מכסה היטב את כל היסודות ומעביר את החומר בצורת חוויית למידה ייחודית.

לאחר למידת הבסיס, תוכלו ליישם את החומר שלמדתם בסביבה אינטראקטיבית מקוונת קידוד. ככל שתתקדמו, תוכלו לוודא שהקוד שלמדתם לכתוב נכון, ולהיות חלק מקהילה שתעזור לכם אם אי פעם תיתקלו בשאלה או בעיה.

גישת הדרכה מודרנית

גישת הדרכה מודרנית, כפי שנהוגה במרכז ההדרכות של יניב ארד, היא תוכנית הלימודים המקיפה ביותר של קורס Javascript, שמתקיימת במתכונת של Extreme70, שנחשבת למתכונת המעשית והמתקדמת בישראל בתחום לימודי פיתוח תוכנה.

הקורס מכסה את כל החומר שחשוב שתלמדו, עם הסברים פשוטים אך מפורטים, החל מהבנת האופן שבו JavaScript עובד, ועד לאינטראקציה שלו עם הדפדפן והאופן שבו הוא מטפל באנימציות. אלו הם הנושאים שהקורס מכסה:

  • תחביר.
  • סוגי נתונים ומשתנים.
  • פונקציות.
  • זרימת ובקרת תוכניות.
  • עבודה נכונה עם HTML.
  • כלים מעשיים לטיפול בשגיאות.
  • תכנות אסינכרוני.
  • עבודה נכונה עם טפסים.
  • JQuery.
  • ES6-9.

אז יש לכם ידע בסיסי בג'אווה סקריפ ועכשיו אתם בטח תוהים לעצמכם איך להשתפר

כלומר, מה אפשר לעשות עם הכלים והמשאבים שמקבלים עם קורס Javascript, במיוחד אם אין לכם מושג מה לבנות.

בהדרכה אישית וליווי צמוד של מדריך שלא מוותר לאף תלמיד, בכיתות לימוד במתכונת קטנה של עד 12 משתתפים, תוכלו לרכוש את הידע שיעזור לכם להתנהל באופן יומיומי, שוטף ובטוח עם השפה, ולהשתלב בכל משרה שתמיד חיכיתם לה.

בשורה התחתונה, עם מוניטין לא מתווכחים

נכון. אפשר לקרוא ספרים או אפילו להוריד מהאינטרנט קורס בחינם, אבל אין תחליף להדרכה מקצועית ומקיפה כמו שתקבלו במרכז ההדרכות של יניב ארד.

ועוד משהו: שום תהליך למידה לא דומה ללמידה ממנטור ומדריך טכנולוגי בכיר בישראל, עם מוניטין של הכשרת יותר מששת אלפים תלמידים פרטיים ונציגי חברות בתחום הפיתוח, ביותר מחמש מאות קורסים של ג'אווה סקריפט בגרסאות שונות.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן