קורס Python – המדריך השלם

PAYTHON – כחלק משפת הSCRIPT  יותר ויותר מתכנתים מבינים את המשמעויות ונותנים לזה שדרוג באמצעות קורס PAYHTON המלמד את אבני השפה הנפוצה והנחשקת ביותר בתחום זה. אז מה לומדים במסגרת זו? מי מלמד אתכם ואיך זה יכול לשפר את מצבכם הן בהיבט התכנות והן בהיבט הפיננסי? במאמר שלפניכם נעבור על מגוון הנושאים הנלמדים בקורס החל מהתקנה, סוגי נתונים וכן יצירתם. כמו כן, יועברו נושאים כמו קבלת החלטות, עבודה עם פונקציות וכן מבני נתונים מתקדמים. רוצים לדעת איך מטפלים בשגיאות ומשתמשים נכון בפורמטים השונים?   הצטרפו כבר עכשיו ליניב ארד – מנטור ומדריך המסייע לכם להיות חלק מהמוני אנשים פיתוח ותוכנה שכבר עשו והצליחו לפלס את דרכם להצלחה. 

מה לומדים בקורס פייטון 

במסגרת קורס PAYTON  יועברו נושאים מגוונים חלקם קשור במודול INTRODUCTION  כאמור, הבנת השפה וכן מה מבדל אותה מכל השאר. במעמד זה, יודגשו גם נושאים שקשורים בהבדלי השפה, סטטיות, דינמיות ועוד. הנושא הנוסף אשר יועבר, יהיה קשור בבייסיק DATA  אופרטורים, כאמור, סוגי הטיפוסים, האופרטורים לרבות DATA FLOW התניות, לולאות וכן פונקציות כאלה ואחרות. מודל Arrays & Collections יהווה חלק מנושאי הלמידה בקורס והוא יאפשר לכם להבין אודות כמה ממבני הנתונים המוכרים ביותר של השפה. בסיכומו של דבר, בנושא זה, יועברו כל הכלים והשיעורים בכדי ללמוד כיצד משלבים יחד מערכים אוספים ומילונים לתוך מבני נתונים שדורש ידע מורכב. נושא הפונקציות הינו נושא הנלמד בקורס זה בפני עצמו ומטרתו לממש פונקציות פשוטות ובו זמנית לשלב פרמטרים משתנים, פונקציות אנונימיות וכן פונקציות פנימיות. Exception Handling הינו נושא נוסף שיהווה חלק מהליך הקורס ויעניק מידע וידע בתחומי ניהול שוטף ושגיאות באפליקציה. כמו כן, בסילבוס יוטמעו עוד נושאים כגון מקורות כתיבה, קריאה, כתיבת קבצי טקסט בפורמט json ועוד. בנוסף לכך, יועברו הדרכות ממוקדות אודות סוגי המודלים המגוונים, תכנות מונחה וכן טכניקות נכונות למימוש מגוון היישומים על הצד הטוב ביותר.  

מה משך הקורס ומה התנאים לקבלה? 

כל מה שיידרש מכם קשור בהשקעה של 32 שעות אקדמאיות שהן חלק מתוך אותו קורס PYTHON – הקורס שיסייע לכם להגשים את כל השאיפות, להתקדם בעבודה ובו זמנית להשיג את רמת החיים אליה שאפתם כל הזמן. אז אם אתם מפתחים או מתכנתים, אולי הגיע הזמן לתת לעצמכם את הכלי הטוב ביותר – למידה מדויקת, יעילה ובעיקר אחת כזו שלא מוותרת לכם על שום שלב. 

 בעידן בו ידע הפך כוח, הצלחתכם תלויה בכם.  באמצעות קורס PYTHON תוכלו גם אתם להפוך ממתכנתים פשוטים  לשם דבר. יניב ארד – מנטור ומדריך מהמובילים בתחום הפיתוח והתוכנה ותנו לדברים לקרות על הצד הטוב ביותר. צריכים עזרה? הסטטיסטיקה אמרה את דברה – הצטרפו עוד היום ל450 קורסים שסללו להמוני מתכנתים ומפתחים דרך חדשה בתחום הנחשק ביותר.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן