קורס PYTHON: יורדים לעובי הקורה

מחשב נייד עם פיתון שפת מחשב קוד

אם הגעתם לעמוד זה אנו מניחים שיצא לכם בעת האחרונה לשמוע לא מעט על Python, יחד עם זאת אתם לא בטוחים שאתם יודעים מספיק והייתם שמחים אם היו יורדים איתכם מעט לעובי הקורה. שפת PYTHON נחשבת אחת מן השפות הפופולריות והאיכותיות ביותר כיום בעולם התכנות, בשנים האחרונות אנו רואים נהירה של עשרות אלפי אנשי פיתוח וצעירים ללא ניסיון אשר בוחרים ללמוד PYTHON. השפה מחזיקה בלא מעט יתרונות אשר גרמו לבתי תוכנה, חברות הייטק וסטארטאפים רבים לרדוף אחרי מפתח PYTHON ללא לאות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

מה זה בעצם PYTHON?

בכל מקום שאתם הולכים לאחרונה אתם שומעים על "פייתון" אך עדיין לא הבנתם מה זה אותה שפה שכולם מדברים עליה. פייתון הינה אחת מן השפות המוערכות והפופולריות ביותר בעולמות הפיתוח, השפה החלה את דריסת הרגל שלה בתחילת שנות ה – 90 אך רק בשנים האחרונות קיבלה את קפיצת המדרגה הרצינית כאשר אומצה בקרב מאות מילוני מפתחים ברחבי העולם. השפה נחשבת כאחת השפות הקלות ללמידה והמטרה המרכזית שלה היא לאחד מספר שפות תכנות לכדי שפה אחת על מנת לפתור בעיות בצורה בריאה, חכמה ואיך שלא בעידן בו אנו חיים היום – מהירה.

האם קורס PYTHON מתאים לכל אחד?

לא מעט אנשים שואלים את עצמם האם קורס PYTHON מתאים להם או שמא הוא אינם בשבילם כלל, לרוב כאשר נדבר על קורס זה אנו נדבר על קורס המתאים לאנשי פיתוח בעלי ניסיון בעולמות הפיתוח אשר רוצים לקחת את העבודה שלהם צעד אחד קדימה, להרחיב את ארסנל הכישורים שלהם ולהיות מפתחים "שלמים" הרבה יותר. PYTHON הינה שפת תכנות חדשה אשר מצליחה להפוך את תהליכי הפיתוח לקלים ומהירים הרבה יותר.

יחד עם זאת באותה הנשימה אנו יכולים לראות לא מעט קורסים של PYTHON אשר מותאמים לאנשים ללא ניסיון כלל, אותם אנשים יצטרכו ללמוד מבוא לעולמות הפיתוח על מנת לגשת לקורס זה בצורה נכונה. 

פייתון הפכה בשנים האחרונות לאחת מן שפות התכנות המוערכות, האיכותיות והמובילות בעולם וכבר מזמן מיקמה את עצמה כ"חביבת הקהל" בקרב לא מעט אנשי פיתוח בעולם. פייתון בעלת קהילה עולמית ותומכת אשר הופכת את המלאכה לקלה וחווייתית הרבה יותר.

"מה הוא השכר הממוצע של מפתח PYTHON?"

כאשר אנחנו מדברים על שכר אנו מדברים על דבר סובייקטיבי במיוחד, יחד עם זאת אם נרד לעובי הקורה ונסתכל בסקרים שונים המתבצעים על ידי חברות השמה אנו נראה כי שכרו של מפתח PYTHON מתחיל עשוי להתחיל מ 17 אלף, יחד עם זאת לאחר מספר שנות ניסיון אפשר להגיע לשכר שעתיד להגיע עד 40 אלף שקלים חדשים בחודש. כמו כן, ניתן להתקדם אל מגוון רחב של משרות פיתוח וניהול אחרות אשר יכולות גם הן להשפיע בצורה משמעותית על המשכורת.

"סיימתי קורס, האם בכלל יש ביקוש לאנשי PYTHON בשוק העבודה?"

החלטתם ללמוד קורס PYTHON, אחרי לא מעט השקעה וזמן סיימתם את הקורס ואתם יוצאים אל השוק העבודה. אחת מן השאלות הראשונות שעולות לאחר הקורס היא – "האם יש בכלל ביקוש לאנשי PYTHON בשוק העבודה?" התשובה הפשוטה היא חד משמעית כן. בשנים האחרונות אנו רואים אלפי ואף עשרות אלפי מודעות מדי שנה אודות חברות המחפשות אנשי פיתוח PYTHON אשר מעוניינים להתקדם לאורך זמן בחברות. אנשי PYTHON הם אנשים חדים שקולטים מהר ויש ביכולתם להפוך את תהליכי הפיתוח לקלים הרבה יותר – מה שהופך אותם לכל כך הכרחיים ונחוצים בתהליכי פיתוח.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן