קורס Python שיגרום לכם לא לרצות לצאת מהכיתה

עבודת תכנות בC שארפ

מאמר זה מסביר את כל נקודות המפתח בשפת התכנות פייתון. המטרה היא להגיש מידע קצר ורלוונטי, ולהתמקד בנושאים החשובים ביותר אשר נדרשים להבנתם באופן מוחלט. לאחר שתסיימו קורס Python, תוכלו להשתמש בכל ספריית פייתון או ליישם חבילות פייתון משלכם. הקורס מדגיש גם את שאלות הדיון המובילות שאנשים בדרך כלל שואלים לגבי שפת התכנות Python.

אתם לא צריכים ידע בתכנות וקדם ותוכלו לתפוס במהירות ובקלות את כל המושגים הנדרשים, בזכות שיטת הלימוד של יניב ארד, מנטור בכיר ובעל מרכז הדרכות, שהכשיר כבר אלפי מתכנתים במהלך יותר מעשור.

אם ללמוד תכנות, אז רק מהטוב ביותר

למדו את אחת המיומנויות המבוקשות ביותר של מעסיקים לשנת 2020! קורס Python מכשיר אתכם להיות מתכנתים ולהתחיל את הקריירה שאתם חולמים עליה. אתם לומדים ממנטור שיש לו ותק של קרוב לעשרים שנים בתעשייה, שהכשיר אלפי תלמידים במרכז ההדרכות שלו.

אין שקופיות Power Point משעממות – רק תרגילים ועבודה על קודים, וידע מעשי שתוכלו להשתמש בו. הקורס מיועד למתחילים שמעולם לא תכנתו קודם; ולמתכנתים שרוצים להתחיל לעבוד עם פייתון.

אבל קודם כדאי שתבינו מה מניע אתכם ללמוד קורס Python

לפני שתתחילו לצלול לנבכי החומר של קורס Python, כדאי שתשאלו את עצמכם למה אתם רוצים ללמוד שפה זו. הסיבה לכך היא שזה הולך להיות מסע ארוך ולעתים מורכב. בלי מספיק מוטיבציה, כנראה שלא תצליחו לעבור את הקורס. אל תטעו, גם כשאתם מתגברים על אתגרים, למידת פייתון עדיין מאתגרת.

אם אתם מוצאים את עצמכם ישנים בשעורי תכנות, מרכז ההדרכות של יניב ארד יצית בכם את העניין המחודש ללימוד שפות תכנות. השיעורים מועברים במתכונת Boot Camp, עם שפע תרגילים ואז עוד תרגילים, ועם מדריך שמסביר היטב את החומר ולא מתקדם עד שכולם הבינו הכול. במילים אחרות, הרבה יותר קל ללמוד משהו כשיש מי שיודע איך ללמד.

למי מתאים פייתון?

פייתון היא שפת תכנות מתקדמת שזוכה לפופולריות עצומה בעולם התכנות, משתי סיבות עיקריות: מגוון המשימות הגדול שהיא יכולה להתמודד איתו. בשילוב עם העובדה שזוהי למעשה שפה ידידותית למתחילים. התחביר של קוד פייתון משתמש במילות מפתח פשוטות כך שכל אחד שיש לו אנגלית בסיסית יכו להבין ולהתחיל להשתמש בשפה. ]

יש המון משרות לפייתון

נכון לכתיבת שורות אלה, מאות מעסיקים מחפשים אתכם, ומחכים שתסיימו ללמוד קורס Python. מכיוון שניתן להשתמש בתכנות פייתון בכל כך הרבה דרכים, ישנן עבודות בפייתון שמתאימות לכל רמה של ניסיון ועניין תעסוקתי – כולל תפקידי מהנדסי אבטחת איכות, משרות מהנדסי תוכנה ברמת כניסה ומשרות ברמה גבוהה כמו מהנדסי למידה של מכונות ובינה מלאכותית.

פייתון היא חביבת הקהל

האם זה משנה אם שפת תכנות נחשבת לפופולרית? כן. בהחלט. אם לשפת הקידוד הטובה בעולם אין משתמשים, זה לא רלוונטי כמה היא טובה, והדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא להשקיע כסף וזמן בלימוד שפה שאינה בשימוש נרחב מספיק על מנת למצוא עבודה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן