קורס React: מה הם היתרונות וכמה ניתן להרוויח?

אישורי למידה מקוונים של תכנות מקומיות להגיב

אם הגעתם לכאן אנו מניחים שיצא לכם לשמוע לא מעט אודות השפה ששינתה את עולם ההיי-טק, בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט אנשים אשר בוחרים להוסיף לארסנל הכלים שלהם את שפת React. השפה הפכה לאחת מן השפות הנפוצות בעולם ההיי-טק ועושה רושם שהמגמה הזו לא הולכת להשתנות בקרוב, אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – אנחנו פה בכדי לענות לכם על כולם.

React: לא מעט יתרונות

מדי שנה אנחנו רואים לא מעט אנשי פיתוח אשר בוחרים להרחיב את האופקים שלהם ולהוסיף לארסנל הפיתוח שלהם שפות נוספות, ביניהם אנו רואים גם את השפה המוערכת והשכיחה React. כאשר אנחנו מדברים על שפה זו אנו רואים לא מעט יתרונות אשר הופכים אותה לבחירתם הטבעית של לא מעט אנשים:

  • היצע גדול בשוק העבודה – השפה כבר מזמן הפכה לביטוי שגור אצל לא מעט בתי תוכנה וחברות פיתוח שונות, השפה נחשבת לאחת מן השפות השכיחות כיום וניתן לראות כי קיים לשפה זו היצע גדול בשוק העבודה.
  • להפוך למפתח שלם – בעולם בו אנו חיים היום יש רצון להתפתח ולא להישאר במקום אף פעם, שפת פיתוח זו עוזרת לכם לפתח את ארסנל הכלים שלכם ולהיות מפתחים הרבה יותר טובים ממה שאתם היום.
  • שפת קוד פתוח – React הינה שפה אשר פועלת על גבי קוד פתוח, עובדה זו נותנת לכם ולמאות מיליוני מפתחים אחרים ברחבי העולם לקחת חלק בלתי נפרד בבניית השפה ובתרומה לשפה. באותה נשימה אנחנו רואים כי שפת תכנות זו מכילה בתוכה רישיון המעניקה הגנה למפתחים – מה שמעניק עבור לא מעט אנשי פיתוח לא מעט שקט נפשי.
  • קהילה איכותית ומגוונת – בדומה לשפות תכנות אחרות מובילות לדוגמת פייתון גם React מכילה קהילה איכותית גדולה ומגוונת אשר פועלת ללא הכרה 24/7/365 לשם פיתוח השפה. הקהילה שמה דגש על אהבה וערבות הדדית כאשר המטרה המרכזית היא לתרום מן הידע שלכם ולקבל מן הידע של מפתחים אחרים במטרה להיות טובים הרבה יותר.
  • JS משמשת כשפה מרכזית – React הינה שפה פופולרית במיוחד אשר עובדת ונשענת על אחת מן שפות התכנות המובילות, השכיחות והקלות ללמידה ביותר בעולם (Java Script), היות וJS משמשת כשפה מרכזית בReact אנו רואים לא מעט חברות תוכנה ואנשי פיתוח אשר הפכו את השפה לבחירתם הטבעית.

מה הוא השכר של מפתחי React?

לא מעט אנשים שואלים את עצמם לפני לקיחת קורס React האם יש בכלל כסף בתחום זה, אחת מן השאלות הנשאלות בגוגל הינה "מה הוא השכר של מפתחי React?" אם אנחנו נרד לנתונים אנו נגלה לפני סקרים של חברות השמה וכוח אדם כי שכר התחלתי של מפתח React עשוי להתחיל החל מ – 20 אלף שקל בחודש כאשר יחד מספר שנות ניסיון, מוניטין לצד ותק בתחום ניתן להגיע למשכורות של 30-40 ואף צפונה. באותה נשימה כאשר אנחנו מסתכלים על מפתחי React אשר בעלי ידע של שפות תכנות נוספות לצד סביבות עבודה נוספות ניתן לראות אותם מתקדמים בתפקידי פיתוח וניהול שונים.

"האם מחפשים בשוק העבודה אחר מפתחי React?"

אחרי לא מעט לבטים החלטתם שהגיע הזמן שלכם להתחיל ללמוד React, יחד עם זאת אתם תוהים האם מחפשים בשוק העבודה אחרי מפתחי React. אם נסתכל על לוחות המודעות השונים ועל מודעות הדרושים של חברות ההשמה אנו נראה כי קיימת עלייה חדה מדי שנה של חברות פיתוח, הייטק וסטארט-אפ אשר מחפשות אחר מפתחי React שיצטרפו אל שורותיהם.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן