קצת על שפת התכנות c#

שפת התכנות סי שארפ היא אחת משפות התכנות הפופולאריות ביותר בעולם והיא נחשבת לסף הכניסה לכל תחום ה-net שמהווה כיום את אחד מתחומיי ההייטק המובילים ביותר בישראל, כניסה לתחום באמצעות קורס c# היא החלטה נכונה למי שרוצה להשתלב בעולם זה.

קצת על שפת התכנות c#.

קורס c# היא שפת תכנות מודרנית שמזכירה את שפת התכנות ג'אווה, היא מהווה את אחת משפות הפיתוח המובילות ליישומי רשת ודפדפנים ובנוסף עושים בה שימוש תדיר במערכות הפעלה, עקרונות השפה רבים ומעניינים:

תכנות מונחה עצמים – כפי שציינו סי שארפ דומה לשפת התכנות ג'אווה וגם היא בדומה לג'אווה עושה שימוש משמעותי בפרדיגמת התכנות שנקראת תכנות מונחה עצמים. פרדיגמה זאת טוענת שהמתכנת צריך לתכנן את התוכנה שלו בהפשטה לעצמים, כאשר לכל עצם יש תפקיד מוגדר משל עצמו.

כדי להבין את המשמעות של העניין נשתמש בדוגמא, נניח שמתכנת מנסה לבנות תוכנה שתייצג מכונית, המחשבה האינטואיטיבית היא כנראה להתחיל ולכתוב קוד שייצג מכונית, אולם יש בעיות רבות ביצירת מכונית ונסיון למצוא פתרון לכל הבעיות במקביל עלולה להיות קשה ובעייתית.

לכן, כדי להקל את על המתכנת וכדי להצליח לחלק כראוי משימות תכנות נוצר הרעיון של תכנות מונחה עצמים, במקום לייצר מכונית במכה אחת, עדיף לחלק את הבעיה למשימות קטנות יותר, מוגדרות שכל אחת מהמשימות תתרום את התרומה שלה לבניית המכונית.

למשל, במקום לבנות מכונית אולי יהיה עדיף לבצע את החלוקה הבאה להגה, מנוע, גלגלים, מרכב, מושבים, גג וחלונות ורק לאחר מכן לדאוג לחיבור בין כל המוצרים הללו לכדי מכונית יחידה ויעילה?

שימושי השפה בשוק העסקי

לשפת c# יש שימושים רבים בתחום המחשבים וההייטק, מדובר בשפה המובילה לפיתוח יישומים אינטרנטיים כמו כן, ניתן להשתמש בשפה לטובת פיתוח אפליקציות וכן היא נמצאת בשימוש תדיר בפיתוח מערכות ההפעלה של מייקרוסופט.

DOT NET CORE היא אחת מהמערכות הטובות ביותר לפיתוח תוכנות שעושה שימוש נרחב בשפת התכנות c# המערכת שיוצרה על ידי מייקרוסופט היוותה קפיצת מדרגה משמעותית ביכולת של המתכנת ליצור מוצרים חדשים ולהתאים אותם לשימוש אינטרנטי.

המערכת מציעה למתכנת ארגז כלים עצום שכולל בתוכו תוכנות רבות שפותחו על ידי מפתחים למפתחים, open source, כך במקום שהמתכנת יצטרך לתכנת בעצמו כל פיצ'ר שהוא רוצה הוא יוכל להשתמש בכלים שפיתחו מפתחים אחרים ולהתאים אותם לשימושו האישי.

כאן בא לידי ביטוי התכנות מונחה עצמים שהוביל את המפתחים של השפה בעת פיתוחה, כל מתכנת יכול להעלות חלק קטן שבו יכולים לעשות שימוש מתכנתים אחרים לטובת מטרות שהמתכנת המקורי אפילו לא חשב עליהן.

למערכת ה- DOT NET CORE שימושים רבים, פרט למה שצויין עד כה היא מהווה כלי מצויין כדי לכתוב את צד השרת של יישומיים אינטרנטיים והיא כוללת מאות ואלפי מרכיבים שיכולים לסייע לכתיבת שרתים מעולים לאתרי אינטרנט.

בשנים האחרונות עלתה קרנן של חברות כמו wordpress ו-wix אולם חברות בינוניות וגדולות ששוות את הכסף הגדול בוחרות להמשיך ולעשות שימוש באתרים מבוססי תוכנה שחלקם הגדול נכתב באמצעות מערכת ה- DOT NET CORE

הסיבה שהן בוחרות לדבוק באתרים מבוססי תוכנה היא האפשרויות הרבות שמתאפשרות כתוצאה ממתכנת שלמעשה יכול לממש כל רעיון ולתכנת כל פיצ'ר כך שהאתר יותאם באופן מיטבי לרצונות החברה ולבחירות העיצוביות שלה.

כמו כן, כדי להבטיח סטנדרט אבטחה מתקדם יש צורך בתכנות טוב, בשפת תכנות מובילה ולא להשתמש בפלטפורמות אחרות שעשויות להיות בעייתיות בתחום אבטחת המידע.

קורס תכנות בסי שארפ

קורסי התכנות שמעביר יניב ארד בתחום נחשבים למובילים בתחומם, ישנם קורסים שמתאימים לחסרי ניסיון וגם לכאלה שכבר יודעים לתכנת:

קורס C# מאפשר לכם ללמוד את השפה לעומק ולצד זאת לצבור ניסיון מעשי בתכנות בשפה, השפה מעניקה למתכנת שיודע אותה ושולט בה כלים אדירים שממשיכים להתפתח כל הזמן, מדובר באחת השפות המתוחזקות ביותר שכן מייקרוסופט משקיעה בה המון זמן ומחשבה. 

הקורס יאפשר לכם לפשט בעיות קשות ומורכבות וסייע לכם להבין כיצד לחלק נכון את עבודת הפיתוח של השפה לחלקים קטנים וברורים יותר מדובר בקורס שיסייע לכם לשדרג את יכולות התכנות שלכם בצורה בולטת. 

קורס C# השלם ו-.net – הקורס יעניק לכם הזדמנות ללמוד לעומק את שפת התכנות ולהתחיל להבין את השימושים האדירים שטומנת בחובה מערכת DOT NET CORE, הקורס מסייע למתכנתים לשנות את החשיבה שלהם ולהתאים אותה באופן טוב יותר לשפת התכנות סי שארפ, כך התלמיד ייצא כשהוא כבר צבר שעות תכנות רבות בשפה וכאשר הוא יידע להשתמש בה בצורה מקצועית ויעילה.

הקורסים עוברים במתכונת עמוסה ביותר, 5 ימים רצופים, 8 שעות ביום ובסה"כ 40 שעות לימוד שמאפשרות לתלמיד להתנסות ולהבין באמת את השפה ואת המאפיינים הטמונים בה.

צוהר כניסה לעולם ההייטק

אם גם אתם חולמים להצטרף לתחום ההייטק או לשדרג את היכולות שלכם בתחום למידת השפה סי שארפ יכולה להיות צעד מעולה בכיוון הנכון, מדובר בשפת תכנות חשובה שמאפשרת למי שישלוט בה למצוא עבודה ולהיכנס לתחום.

גם מתכנתים מנוסים שרוצים ללמוד שפה חדשה יכולים לבחור ללמוד את סי שארפ כיוון שמדובר בשפה שיכולה להגדיל את מנעד היכולות של המתכנת ומכיוון שהשפה וכלי הפיתוח שעושים בה שימוש מציעים למתכנת כלים חזקים לפתרון בעיות מורכבות וקשות במיוחד.

 

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן