תוכנית הלימודים בקורס Full Stack

פיתוח Full Stack  הוא אחד הדברים המבוקשים ביותר כיום בתעשיית ההייטק. שיטה זו נחשבת לחדשה יחסית, בה המפתח שולט בכל תחומי האחריות השונים, הכוללים תכנון הפיתוח ועיצובו. מפתח Full Stack  צריך להבין את עולם הפיתוח במלואו, כשהוא נמצא גם בצד מול הלקכוחות וגם מאחורי הקלעים בתפקיד של בק אופיס, בשילוב של Front End וגם Back End.

מה זה בדיוק Full Stack?

פיתוח תוכנה הוא דבר שמאוד השתנה ואף התפתח בשנים האחרונות. בשיטה מתקדמת זו, המתכנת בעצם שולט בכל היבטי הפיתוח, החל משלב התכנון מאחורי הקלעים ועד לביצוע ועיצוב, מה שהמשתמש רואה באתר או באפליקציה. המפתח צריך להבין בכל מה שקשור לצד הלקוח וגם לצד השרת, ולהיות נוכח בכל שלבי התכנון והעיצוב.

מה ניתן ללמוד אצלנו בקורס Full Stack?

שלב ראשון – Front End:

פיתוח שכבת ה-Front End – פה נוכל להכיר יכולות מתקדמות של Ecma Script עליו מבוססת שפת ה-Java Script, ונלמד כמה נושאים מתקדמים בשפה זו. נכיר את כל הטכנולוגיות סביב הפיתוח ונבין כיצד ה-React משתלב בארכיטקטורת ה-Web המודרנית. נלמד על הרכיב המרכזי ב-React, מבנה, מחזור חיים ואופן שימוש – Component Essentials, וכמו כן גם שימוש בטכניקות לבנייה חכמה ויעילה של Component Templates. גם נלמד טכניקות שונות לתקשורת והיררכיה בין פקדים, ניהול מחזור החיים של כל המידע ב-component ותקשורת חכמה מול השרת. בשלב הסופי, נכיר את סביבות הפיתוח והריצה של Angluar וכל הכלים הדרושים להבנת תהליך הפיתוח.

שלב שני – Back End:

בשלב זה נכיר את מושגי היסוד בעולם ה-Node וכל מרכיבי ה-Eco System לפיתוח ואירוח שירותים, ואת כלי הפיתוח הנדרשים לכל מחזור החיים של היישומים. נלמד איך ניתן לנצל את ה-Node בכל מה שקשור לאירוח יישומי Web. נלמד את היסודות החשובים בצורת העבודה האסינכרונית (Asynchronicity) ואיך להשתמש בהם נכון. ניכנס לתוך עולם ה-Node.JS ונבין איך הוא עובד, כמו כן איך להשתמש ב-Node כשרת של קבצים וקפיצה אל תוך מבנה ה-Node Module. בכל מה שקשור ל-Node, נלמד גם איך לעבוד עם סביבת ה-REPL וסוגי סשנים שונים.

למי מיועד קורס Full Stack?

אנו דוגלים בהכשרת משתתפים בעלי רקע קודם בפיתוח, שיוכלו לשלוט בכל מרכיבי ה-Web ובכל שכבות האתר, גם בפרונט וגם בבק. במידה ואין לכם הכשרה קודמת, תוכלו לעבור אצלנו הכשרה ללא כל עלות נוספת.

כמה עולה אצלנו קורס Full Stack?

הקורס שלנו עולה 8,300 ש"ח והוא מעניק ידע מתקדם ומקצועי ברמה גבוהה מאוד, כולל ליווי מקצועי 24/7, הכוונה לריאיונות עבודה ובניית קורות חיים. הקורס מתפרס על פני 12 מפגשים שבועיים.

 

 

 

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן