תכני קורס ג'אווה

תכנות בג'אווה נחשב לאחד הצרכים הבסיסיים של כל מתכנת, כמעט שכל מי שנמצא בתעשיית ההייטק למד או תכנת בשלב מסויים בקריירה את השפה הזאת והיא נחשבת לנפוצה במיוחד, קורס java מהווה קרש קפיצה לעולם ההיטק ובאמצעות ניתן לספוג את כל הידע הדרוש כדי להשתלב בתחום.

למה ג'אווה טובה ואיפה אפשר למצוא אותה

ניתן למצוא את שפת התכנות ג'אווה כמעט בכל מקום, מדובר בשפה וורסטילית במיוחד שמתאימה למגוון רחב של מטרות, תוכנות ומערכות הפעלה. חלק גדול מאוד מהאפליקציות בעולם נכתב בשפה הזאת והיא פופלארית מאוד למטרה זאת.

ג'אווה מציעה למשתמשיה ספריות רבות ושימושיות – ספריות הן חלקי קוד שנכתבו על ידי המפתחים של השפה, במקרה של ג'אווה מדובר בחבקת אורקל שמציעות פונקציונאליות שמתאימה כמעט לכל מתכנת. 

למשל ניתן למצוא בין הספריות של ג'אווה את ספריית המתמטיקה שלמעשה מאפשרת למשתמש להוציא לפועל כמעט את כל הפעולות המתמטיות מבלי לתכנת אותן בעצמו.

נעשה שימוש תדיר בשפת התכנות ג'אווה בעבודה על פרוייקטים גדולים ובמסגרת צוותים של עשרות עובדים, השיטה שלפיה ג'אווה עובדת מקלה על עבודה בנפרד ומשפרת את התיאום בין חברי צוות תכנות שעובדים על פרוייקט משותף.

תכני קורס ג'אווה

כמו בכל קורס תכנות בסיסי גם קורס ג'אווה בסיסי יתחיל בבסיס – כלומר התלמידים יכירו את הסינטקס- השפה שאותה מגדירה שפת התכנות, כמו כן התלמידים בקורס ילמדו על העקרונות הבסיסיים ביותר בתכנות כמו לולאות, פונקציות ומחלקות

בהמשך הקורס יכלול תכנים מתקדמים יותר של השפה בינהם עקרון תכנות מונחה עצמים, שנחשב לבסיס שדרכו ג'אווה נבנתה ולכן הבסיס אותו יש ללמוד כדי להפוך למתכנת טוב בשפה וכן התלמידים ילמדו על מערכת spring והעבודה עמה ועל עקרונות תכונות מתקדמים אחרים . 

במהלך הקורס התלמידים יתנסו בכתיבת קוד בפועל ובכתיבת תוכנות קטנות יחסית, כפי שמתאפשר במסגרת של שבוע לימודים אינטנסיבי. 

התלמידים זוכים להנות מידע מעשי שאיתו יוכלו לצאת לעולם האמיתי מצד אחד ומצד שני הם לומדים עקרונות תיאורטיים החשובים להבנה כוללת של השפה במסגרת עבודה שוטפת. 

איפה כדאי ללמוד קורס ג'אווה

מי שרוצה להשתלב בעולם ההייטק צריך ללמוד במקום שיכין אותו בצורה הטובה ביותר לעבודה אמיתית, אחד המקומות המובילים בארץ ללימודי תוכנה באופן כללי וג'אווה באופן ספציפי הוא בית התוכנה של יניב ארד.

הקורס של יניב ארד אינטנסיבי ביותר והוא אורך כ-40 שעות לימודיות שמתפרסות על פני חמישה ימים רצופים. כך התלמידים מצליחים ללמוד את כל החומר הדרוש מבלי שהשגרה שלהם תיפגע בצורה משמעותית. 

לאחר מכן ניתן לצאת עם הידע לעולם האמיתי כדי להתקדם בתעשיית ההייטק הישראלית שמשוועת לעובדים חדשים שיודעים לתכנת ושיוכלים לתרום לחברה מהידע שצברו במהלך הלימודים בקורס. 

בנוסף הקורס מתאים גם למי שיודע לתכנת בשפות אחרות ורוצה לגוון את ארגז הכלים התכנותי שלו וללמוד לתכנת בשפות נוספות.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן