המשאבים המעולים שמקבלים עם קורס אוטומציה

במהלך השנים האחרונות, קיים ביקוש גבוה לקורסי אוטומציה, בזכות הפופולריות של המעבר מבדיקות ידניות לבדיקות אוטומציה. אז אם אתם מבקשים לעבור לשיטות עבודה מתקדמות, אתם צריכים את המשאבים המעולים שקורס אוטומציה נותן לכם.

במרכז ההדרכות של יניב ארד תקבלו את מיטב הכלים והמשאבים עם קורס אוטומציה שמועבר בגישת כיתות קטנות של עד 12 משתתפים, עם ליווי אישי של מנטור בכיר שזמין לתמיכה במהלך הקורס וגם לאחריו. אז בואו נבחן מקרוב כמה מהמשאבים המעולים שתקבלו בקורס:

חומר לימוד מעודכן

קורס אוטומציה כולל את כל החומר המעודכן החדש שישמש אתכם במהלך העבודה הנוכחית שלכם, ויעזור לכם להתקבל למשרה בתנאים מעולים. גם אם אין לכם ידע מוקדם, תוכלו להשתלב בקלות בקורס, בזכות שיטת הלימוד הנגישה והברורה של יניב ארד, שמלווה כל תלמיד באופן אישי ולא מתקדם בחומר עד שכולם מבינים היטב את הנושאים.

במהלך הקורס, אתם בונים קהילה קטנה של אנשים שאפשר להתייעץ איתם, לשתף רעיונות ולעבוד על פרויקטים באווירת Boot Camping.

כלי בדיקות מתקדמים

במהלך הקורס תקבלו כלים מתקדמים של בדיקות לדפדפנים, בנוסף לשפע הכלים האחרים שתלמדו, בהדרכה שמתקדמת צעד אחר צעד. מערך השיעורים של קורס אוטומציה כולל את לימוד הטכנולוגיות המתפתחות, קודים של סלניום אוטומציה, ונושאים חשובים רבים אחרים, שתוכלו להשתמש בהם בזמן אמת.

תוכלו גם ללמוד את שיטות העבודה המומלצות בסלניום, השיטות הטובות ביותר לכתוב קודים טובים יותר, ובדיקות אוטומטיות באמצעות מסגרות שונות, ועוד שפע כלים ומשאבים מתקדמים אחרים.

מתקדמים בהדרגה עד שהופכים למומחים

קורס אוטומציה כולל סדרה שלמה של תכנים שמכסים את כל הידע הדרוש בתחום, מהמידע הבסיסי בסלניום ועד להקמת סביבות בדיקה ולמידה מתקדמת של WebDriver.

בסוף הקורס, תעבדו על פרויקט שיעזור לכם להבין באופן מעשי ומוחשי את כל החומר שלמדתם במהלך הקורס.

תמיד תמיד תמיד תחפשו את הקורס שמלמד אתכם את כל הכלים

למידה מקיפה היא למידה שכוללת דוגמאות ספציפיות לפתרון בעיות ספציפיות, כולל כל העקרונות שצריך ללמוד. בשיטת הלימוד של המנטור הבכיר בארץ תקבלו את כל ההנחיות והכלים שיעזרו לכם להתחיל לעבוד מיד לאחר הקורס ולהתקדם בתעשייה.

קורס אוטומציה במרכז ההדרכות של יניב ארד מכסה את כל ההיבטים של סלניום אוטומציה, כולל אינטראקציות משתמש מתקדמות, סקירה אדריכלית, למידת קודים לדוגמא, ולמידת סלניום צעד אחר צעד.

בשורה התחתונה, יש לנו חדשות טובות בשבילכם:

אם אתם מתחילים, כדאי שתדעו שאתם לא הראשונים שאין להם ידע מוקדם באוטומציה, וקרוב לוודאי שלא תהיו האחרונים. מדי שנה, בוגרים מרוצים של במחזורי הקורסים של יניב ארד משתלבים במשרות בתנאים מעולים, בזכות עקרונות הלימוד שהופכים אותם לנווטים רבי עוצמה.

קורס אוטומציה מלמד אתכם איך לעבוד עם כל הכלים והמשאבים שרכשתם, מתוך ביטחון שמושג בזכות ההנחיות הברורות לגבי האופן שבו ניתן להתמודד עם כל היבט בתחום.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן