להבין קצת יותר בינה מלאכותית ו-Machine Learning

למרות ששורשיה נעוצים עמוק בשנות ה-50, תחום הבינה המלאכותית, או Machine Learning באנגלית, התחיל לתפוס תאוצה רק בשנת 2012, אז זיהה חוקר בשם אלכס קריז'בסקי את האפשרות לעבוד עם כרטיסי מסך במקום מעבדים. מאז התחילה הפריחה המשמעותית והיום אי אפשר לדמיין את החיים בלי בינה מלאכותית, למרות שהיא רק בתחילת הדרך. אז למה ללמוד קורס בינה מלאכותית ואיך זה יעזור לך בקרייה? כל הפרטים במאמר הבא. 

כאשר חברות ההייטק הגדולות ביותר, ובראשם גוגל, מחפשות בנרות אנשי בינה מלאכותית שיכולים לתכנת מחשבים להציג תוצאות טובות יותר, למשל, תוצאות חיפוש טובות יותר, אפשר להבין מדוע אנשים רבים נמשכים לתחום, גם אנשים שלא דמיינו לעצמם שיום יבוא וישמעו על המושג Machine Learning בצורה עמוקה יותר מאשר כתבה בעיתון. 

למה קורסים של בינה מלאכותית מתמלאים במהירות

הביקוש הגובר לתחום גורם לקורסים להתמלא בקצב מסחרר. התנאים הטובים בתעשיית הייטק, הכוללים משכורת ותנאים נוספים, כמו גם לקחת חלק בבריאת המציאות העתידית שלנו, גורמת ליותר ויותר אנשים להעדיף ללמוד  Machine Learning על פני כל תחום אחר. 

הסיבה שנעוצה בבסיס המשיכה לתחום היא היכולת ללמד מחשבים, המורכבים מסיליקון ומתכת, לחשוב כמעט כמו בני אדם, קוסמת לאנשים רבים, אשר תוהים עד לאן אפשר להגיע בתחום ועד כמה חכמים יכולים להיות המחשבים והציוד הלביש שכולנו מכירים. השימושים בתחום יכולים להיות רבים: מגילוי תרופות חדשות, אפילו תרופות לסרטן, גילוי חיסונים (מישהו אמר קורונה?) ועד בניית רובוטים אנושיים כמעט ומכוניות אוטומטיות. 

איך קורס של Machine Learning יכול לעזור לך להתקדם בקריירה

כיום, למעשה, אין כמעט חברת הייטק שלא מקימה חטיבה הקשורה לבינה מלאכותית, או אפילו מתבססת עליה באופן מוחלט. כאשר בתקשורת שומעים יותר ויותר על חברות שביצעו גיוסי ענק, קשה לדמיין תעשייה הצומחת במהירות רבה יותר מאשר Machine Learning, וקשה לדמיין תעשייה שנוגעת לחיי היום יום של כולנו יותר מהבינה המלאכותית. 

לכן כמעט כל מי שרוצה לקחת חלק בתעשיית ההייטק, ולהשפיע על החיים של כולנו, הולך לקורס מסודר של בינה מלאכותית, כי זה תחום שפשוט אי אפשר ללמוד לבד בבית. בקורס אפשר לצבור ניסיון מעשי בתחום, במשימות שונות במהלך הקורס, אפשר להכיר אנשים ולהיעזר בניסיון המעשי של המדריך, שגם עוזר במציאת עבודה, כשמעסיקים מתרשמים ממקום הלימודים. 

לסיכום, קורס בינה מלאכותית יכול ליצור לך את הקפיצה בקריירה שתמיד רצית ולתת לך את האפשרות לגעת ולהשפיע בתחומים רבים מחיי היום יום ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. המדריך הוותיק יניב ארד מזמין אותך להצטרף ללמעלה מ-6,000 מתכנתים בתחומים שונים אשר הכשיר במהלך השנים וליצור איתו קשר עוד היום כדי לשמוע פרטים נוספים על הקורס ועל קורסים אחרים שיעזרו לך להתקדם בקריירה בתעשיית ההייטק. 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן