לעבור קורס Flutter בצורה המסודרת ביותר

קיבלת את ההחלטה- הגיע הזמן לשנות מקצוע, ללמוד משהו חדש, לשנות כיוון לגמרי. כי נמאס לך מהמשכורת, מהתנאים, מהבוס ותמיד רצית להיכנס להייטק, תמיד קינאת בחבר'ה שעושים משכורות גבוהות במאמץ מועט. יש לך ידע בתכנות והגיע הזמן לעשות איתו משהו, לכן קורס Flutter יכול לעזור לך לרענן את הידע ולהוות כרטיס כניסה למקצוע חדש לגמרי. 

לפני כמה שנים כבר רכשת ידע בסיסי בתכנות. תמיד רצית לעשות איתו משהו אך החיים הובילו אותך למקום אחר. זה תמיד היה לך שם בראש ועכשיו הגעת להחלטה שדי, הגיע הזמן לממש את עצמך. אז התחלת לראות מודעות דרושים והופתעת שכל מודעה דורשת ידע וניסיון בפיתוח אפליקציות Mobile, שהן הדבר החם הבא היום. 

לפתח אפליקציות Mobile בזמן קצר במיוחד

עד שהגיעה Flutter לעולם, פיתוח אפליקציות נמשך זמן רב, לפעמים גם שבועות ארוכים מאחר שהיה צורך להתאים את האפליקציה לכל מערכת הפעלה ולעשות שינויים באפליקציה לקח לפעמים יותר זמן מלתכנת אותה מחדש, כך שכל עדכון גרסה, אפילו אם היה מדובר בשינוי קטן בלבד, היה כאב ראש למתכנתים רבים ועלה סכום רב ללקוחות שפיתחו את האפליקציות לעסק שלהם. 

ואז הגיעה פלאטר לעולם וחסכה למתכנתים חצי מזמן התכנות, כאשר הפיתוח נעשה בתהליך מהיר ופשוט, עם כמות קוד מינימלית, מה שמאפשר לעשות שינויים באפליקציות Mobile במהירות ובקלות, כך שהלקוח מצידו חוסך כסף רב בתהליך הפיתוח. 

לרענן את הידע: קורס Flutter מסודר

אחרי שהבנת שדרך פלטפורמת פלאטר אפשר לפתח אפליקציות במהירות,  הגיע הזמן לרענן את הידע וללמוד את הפלטפורמה לעומק, כי אין כמעט משרה שלא דורשת ניסיון וידע בפיתוח אפליקציות Mobile, הגעת למסקנה שאם כבר ללמוד אז רק בקורס מסודר, כזה שייתן לך גם אפשרות לתכנת במהלך הקורס ולקבל משוב מיידי מהמדריך ושאר התלמידים בכיתה, שיעזור לך להתקדם בתכנות. 

בירורים נוספים הובילו אותך לפלטפורמת Flutter, אשר בעזרתה אפשר לחסוך את כל כאב הראש של פיתוח אפליקציות פעמיים ואפילו שלוש, כך שיתאימו לכל מערכת הפעלה שפועלת בשוק היום. בעזרת Flutter אפשר לכתוב אפליקציה פעם אחת, בקוד אחד, כשהפלטפורמה, אשר פותחה על ידי גוגל, כבר דואגת להמיר את הקוד כך שיווצרו שתי אפליקציות זהות המתאימות למערכות ההפעלה השונות. 

לסיכום, האפשרות לפיתוח אפליקציות Mobile בקלות ובמהירות ובקוד אחד שמתאים לכל מערכת הפעלה, עם גב של חברת גוגל, קורצת להרבה מתכנתים שכבר בחרו ללמוד קורס Flutter, שייתן להם אפשרות לתכנת תוך כדי הקורס ולקבל הערות והארות מהמדריך ומשאר התלמידים בכיתה. אם הגעת להחלטה שרק קורס Flutter יכול להועיל לך, יניב ארד, המדריך הוותיק שמאחוריו כבר למעלה מ-6,000 מתכנתים שהכשיר ורובם כבר עובדים בתעשייה, מזמין אותך ליצור איתו קשר ולשמוע פרטים נוספים על הקורס. 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן