מדוע ללמוד Advanced Java?

 היא אחת משפות התכנות המתקדמות והחשובות ביותר כיום ומשתמשת אינספור של אנשי פיתוח ומתכנתים בארץ וברחי העולם. Advanced Java הוא הרמה הבאה של תכנות ה- Java לאחר Core Java והיא מתמקדת במושגים מתקדמים יותר כמו מסדי נתונים רחבים, טכנולוגיות רשת על שלל סוגיהן ועוד.

ג'אווה הינה שפה בעלת יכולת לתכנות מונחה עצמים (Object Oriented Programming) ונחשבת כשפה הפופולרית והשימושית ביותר כיום המבוססת על שפות C וC++ אך נחשבת לפשוטה יותר ומהווה בסיס לעולם התכנות הרחב היקפים. 

מה זה Advanced Java?

אם Core Java מכסה את בסיס התכנות ולמעשה משמשת בעיקר לבניית יישומים כללים, Advanced Java מכסה מושגים מתקדמים הרבה יותר כמו טכנולוגיות אינטרנט, מאפשרת גישה למסדי נתונים גדולים ומשמשת לבניית יישומים ברמה אירגונית.

Advanced Java נחשבת לא רק כשפת תכנות אלא כפלטפורמה שלמה המאפשרת הפעלת של יישומים מובני Java בקלות ולמעשה מכסה מספר רב של נושאים כמו ממשק API המוגדרים ב- Java Enterprise Edition המשמשת כפלטפורמת פיתוח וארגון לעבודה בסביבת האינטרנט.

בין היתר, Advanced Java מספקת שירותים המאפשרים לפשט את האתגרים הרבים והנפוצים העומדים בפני אנשי פיתוח ומתכנתים במהלך בניית יישומים מורכבים וכתוצאה מכך מייעלת את תהליך העבודה הארוך של אנשי הפיתוח ומביאה לתוצאות טובות הרבה יותר.

מדוע ללמוד Advanced Java?

בקורס הכשרה מתקדם לתכנות Java, תוכן המומחים המועבר בקורס מספק את המיומנויות הדרושות לקורס Java למתחילים והבנת מושגי Java מתקדמים יותר. 

תכנית הלימודים של קורס Advanced Java מסייע למתכנת פשוט אשר התמקצע ב Core Java להתקדם לשלב הבא בעולם הJava ולשדרג את יכולות התכנות שלו מרמה בסיסית לרמה מתקדמת במיוחד. בוגר קורס Advanced Java יכול להתחיל ולתכנת פרויקטים מורכבים במיוחד ומסובכים במיוחד שעד לאחרונה היו נראים כבלתי אפשריים לביצוע, בטח שלו לבד ובזמן סביר.

במהלך הקורס נלמד מספר עקרונות שונים המהווים בסיס לעבודה של Advanced Java, כמו למשל עקרון הירושה המאפשר לתכנת קוד בסיסי הישמש אותנו מספר פעמים וישמור על התכונות שלו, עקרון פרדיגמת התענות מונחה עצמים שיאפשר לנו לפרק למשימות קטנות ומורכבות פחות אשר ניתן להשלים כל אחת מהן בצורה קלה ומהירה יחסית.

בקורס נשתמש בSpring Framework הנחשבת כמסגרת הפופולרית ביותר בעולם לפיתוח יישומים עבור Java לפיתוח תוכנות ארגוניות. עם מיליוני מפתחים מכל קצוות תבל המשתמשים במסגרת זו ליצירת קוד בעל ביצועים גבוהים במיוחד, נוח לבדיקה יעילה ומאפשר שימוש חוזר מספר רב של פעמים.

הקורס מועבר על ידי יניב ארד, בכיר מדריכי הפיתוח והתכנות ברחבי הארץ ומתקיים ברמת גן. הקורס כולל 32 שעות אקדמיות הפרוסות על 5 מפגשים שונים בשעות נוחות ומועבר במתכונת Extreme70 המועברת כ Bootcamp המאפשר צבירת ניסיון אמיתי לקראת העבודה תעשייה רוויית אתגרים ומשימות מורכבות.



העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן