מהו בעצם קורס Flutter?

מאז שנכנסו האפליקציות לחיינו, כמעט ואין אחד שלא חשב על אפליקציה גאונית, שאין כזאת בשוק. הדבר הבא שקורה הוא להתחיל ללמוד לתכנת. פה רוב האנשים נתקעים, כי צריך לבחור: אפל או אנדרואיד? כי להתחיל לתכנת אפליקציה שתתאים לשתי הפלטפורמות זה סיפור מורכב ורוב האנשים בוחרים פלטפורמה אחת להתמקד בה. זה היה נכון עד שבאה Flutter לעולם ונוצר קורס Flutter, שבו לומדים לתכנת אפליקציה שתתאים לאנדרואיד וגם ל-IOS. 

זה עלה לך בלילה, ברגע של השראה, שניה לפני שנרדמת. האפליקציה הגאונית הזאת, שכל כך חבל שלא קיימת, כי חיפשת שוב ושוב ואין, פשוט אין אפליקציה כזאת. בקושי ישנת בלילה ובבוקר קמת עם רצון עז להתחיל לתכנת ולבנות את האפליקציה שתשנה את העולם של כל מי שישתמש בה. ואז נעצרת. כי איך בוחרים אם לתכנת לאנדרואיד או ל-IOS? את הדילמה הזאת פטרה Flutter של אנדרואיד. 

איך קורס Flutter יעזור לך לפתח אפליקציית Mobile מושלמת? 

הייחוד של Flutter לתכנות אפליקציות הוא שבניגוד לזירות התכנות הקיימות כרגע, שנבנו טלאי על טלאי, Flutter נועדה ונבנתה מראש כדי לעזור לך לתכנת אפליקציה בקוד אחד שיתאים לשתי מערכות ההפעלה- אנדרואיד ו-IOS, בלי צורך להתאים אותן כל פעם מחדש. 

זה יתרון משמעותי, שיאפשר לך לבנות אפליקציית Mobile, שתתאים לכל מערכות ההפעלה, כולל למערכות הפעלה עתידיות, מאחר והבנייה נעשית בקלות ובפשטות ומאפשרת למעשה לכל אחד שסיים קורס Flutter לבנות את אפליקציית החלומות שלו, או להשתלב בתעשיית ההייטק כמתכנת מן המניין, כולל כל ההטבות הכלולות בכך. 

להיות חלק מקהילה צומחת בעזרת קורס Flutter מקצועי

הגב האדיר שגוגל נותנת לפלטפורמת Flutter, אשר כולל אתר וערוץ יוטיוב מתוחזקים להפליא, עזר להצמיח תוך שנים ספורות מרגע ההכרזה של גוגל על הממשק החדש, בשנת 2014,  קהילת משתמשים נאמנה, שתורמת מהידע שלה ועוזרת לפתח את הפלטפורמה ולהעשיר אותה בתוספים שיקלו על העבודה ויקצרו את הזמן מרגע החשיבה על הרעיון עד הכנסת האפליקציה לחנויות. 

כל אחד שמסיים קורס Flutter, שבו לא רק לומדים ידע תיאורטי אלא גם מתכנתים פיזית אפליקציית Mobile, יכול להצטרף לקהילה, לפתח תוספים ולתרום מהידע המצטבר שלו, גם אם הרגע סיימת את הקורס. מדובר במשאב אנושי אדיר שיכול להקל עליך במלאכת התכנות ולהפוך אותה ליותר קלה ופשוטה, כך שהאפליקציה שחלמת עליה תצא לפועל.

לסיכום, אם גם לך יש רעיון לאפליקציה שפשוט חבל שאין בשוק ואם החלטת לעבור קורס Flutter כדי להצליח לפתח אפליקציה לשתי מערכות ההפעלה, יניב ארד, אשר במרכז ההדרכות הוותיק שלו הכשיר עד כה למעלה מ-6,000 מתכנתים, מזמין אותך ליצור קשר כדי לקבל את מלוא האינפורמציה על הקורס שיעזור לך לבנות את האפליקציה שתשנה את העולם של כל מי שישתמש בה. 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן