מהו קורס Machine Learning?

בינה מלאכותית היא ענף ידוע במדעי המחשב, המציג מכונה בעלת אינטליגנציה הדומה לבן אנוש. במילים פשוטות יותר, מחשב שיכול לחשוב כמו בן אדם, ולפעול בהתאם לכך. בקורס Machine Learning תוכלו ללמוד את המושג "לימוד מכונה", כל מה שקשור לניתוח פעולות המכונה ויכולת המחשב לחשיבה עצמאית משלו. זהו יסוד מרכזי בעולם הבינה המלאכותית, הנקראת גם "Artificial intelligence" או בקצרה יותר, AI.

 מה לומדים בקורס Machine Learning?

 בקורס נבין את המושגים והבסיס בלימוד מכונה, ונעשה ניתוח בסוגי אנליזות שונות לחזות התנהגויות מסוימות מהעבר, הווה ועתיד. בינה מלאכותית היא ענף שהתפתח משמעותית בשנים האחרונות ובמיוחד ב-Machine Learning, הקורס אותו נלמד לעומק. נכיר גם אלגוריתמים ומודלים מתוחכמים ככל שנתעמק בתחום. במודול הראשוני נבין מה זה בכלל "לימוד תוכנה", לאחר מכן נראה דוגמאות מחיי היומיום, ונבין את השלבים השונים במחזור החיים של יישום המבוסס על Machine Learning – בחירת אלגוריתם ותרגול עם המכונה. לאחר מכן, נלמד טכניקות שונות להבנת בסיס המכונה ונלמד ניקוי מידע והשלמת חוסרים. נבחן גם את אחד המרכיבים החשובים ביותר בנושא: Regression. מהם סוגי ה-Classification לבחירת מודל מתאים? איך בוחרים מודל נכון עפ"י קריטריונים שונים לבחירה? נכסה גם מושגים חשובים בתחום כמו: Deep Learning, Natural Language, ועוד. תחום ה-ML הפך להיות מאוד פופולרי בשנים האחרונות, בעיקר בתעשיית ההייטק, ויותר ויותר מפתחים מבינים עד כמה זה מרתק לגרום למחשב לחשוב בדיוק כמו בן אדם, לחשוב בצורה אנושית ולפעול בהתאם.

 מהן הדרישות בקורס Machine Learning?

 הקורס מתאים לאנשים בעלי רקע קודם בפיתוח, ספציפית ב-BI/Data וידע בסיסי ומעלה בשפת התכנות הנפוצה Python. הקורס מועבר ע"י המנטור יניב ארד, מדריך מנוסה בקורסי פיתוח ו-Data עם ניסיון של 20 שנה בעולם הפיתוח, בשיטה המתקדמת Extreme70 עם ליווי אישי, ייעוץ ותמיכה 24/7, גם בסופי שבוע. הקורס מתאים לאנשים יצירתיים, שאוהבים לחשוב מחוץ לקופסא, להפעיל את המוח, ומרותקים מפעילות המוח האנושי והתנהגות האדם. קורס זה דורש ידע רב בתחום, והוא אבן דרך בענף מתפתח באופן יומי, ענף דינמי שמשתנה ומפתח טכנולוגיות חדשות אפילו ברגע זה ממש.

 למה כדאי לי ללמוד קורס Machine Learning?

 אם אתם מפתחים בעלי רקע בתחום ויש לכם ידע בסיסי בשפת התכנות Python, עם אהבה ותשוקה למקצוע, הקורס הזה בשבילכם. אם אתם אוהבים לחקור ולנתח, במיוחד את המוח האנושי, ומנסים להבין פעולות והתנהגויות אנושיות – תחשבו כמה זה יהיה מדהים לנתח ולתכנת תכונות כאלו גם במכונה. היכולת לחזות אירועים שונים עתיד והסתמכות על העבר וההווה – הקורס הזה יעניק לכם כלים שיעזרו לכם לנתח התנהגות של מכונה ואף לחזות מה היא עלולה לעשות בהמשך, ובכך ניתן למנוע אירועים לא רצויים ולהפוך את העולם למקום טוב יותר.

 

 

 

 

 

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן