מה זה Advanced Java?

 

Data science, למידת מכונות ובינה מלאכותית מושכים היום כסף גדול. ארגונים רבים, גדולים כקטנים, משקיעים המון כסף וכוח אדם כדי לבנות יישומים חזקים ומתקדמים הבנויים על נתונים.

פייתון ו- R נחשבות לשתי השפות שנמצאות בשימוש הרב ביותר אצל רוב החוקרים בעולם ה- Data science, אך אין זה אומר שהן השפות היחידות שכדאי להשתמש בהן. ישנן, תשמח לדעת, הרבה סיבות להשתמש ב- Java לפרויקטים של Data science. 

מה זה Advanced Java ?

Advanced Java היא הרמה שמגיעה אחרי core Java, והיא מכסה מושגים מתקדמים יותר כמו טכנולוגיות רשת וגישה למסדי נתונים. מהדורת Java Enterprise (J2EE) מסווגת כ- Advanced Java. טכנולוגיית Java אינה רק שפת תכנות אלא גם פלטפורמה. אז, פלטפורמת Java היא סביבה המאפשרת הפעלה של יישומי Java.

Advance Java כוללת את ה- APIs המוגדרים ב- Java Enterprise Edition, כמו תכנות Servlet, שירותי אינטרנט וכו'. זוהי פלטפורמת פיתוח וארגנון לעבודה בסביבת האינטרנט שבעיקרון מדמה מודל שרת- לקוח.

Advanced Java מספקת שירותים שמפשטים את האתגרים הנפוצים ביותר העומדים בפני מפתחים בעת בניית יישומים מודרניים, במקרים רבים באמצעות ממשקי API, ובכך מקלים על השימוש בדפוסי עיצוב פופולריים ושיטות עבודה מומלצות המקובלות בתעשייה.

לדוגמה, אחד האתגרים הנפוצים שעומדים בפני מפתחים ארגוניים הוא כיצד לטפל בבקשות המגיעות מלקוחות מקוונים. כדי לפשט את האתגר הזה, Advanced Java  מספקת את ה- API של Servlet ושל JavaServer Pages (JSP), המספקים דרכים לביצוע פעולות שונות כמו לברר מה הקליד משתמש בשורת טקסט בטופס מקוון או לאחסן קובץ cookie בדפדפן של המשתמש.

יש הרבה מסגרות Java מתקדמות יותר כמו Spring, JSF, Struts וכו' המאפשרות לך לפתח יישומי אינטרנט מאובטחים לעסקאות בתחומים כמו מסחר אלקטרוני, בנקאות, משפטי, פיננסי, שירותי בריאות, מלאי וכו'. 

מסגרות אלו הן למי שמעוניין לעלות שלב מ-Advanced Java  , מסגרות עבודה אלו מכונות architect level. היותר ידועות הן: Hibernate, Java Design Patterns ו-spring.

Spring framework

spring היא המסגרת הפופולרית ביותר לפיתוח יישומים עבור ג'אווה לפיתוח תוכנות ארגוניות. מיליוני מפתחים ברחבי העולם משתמשים ב- spring Framework כדי ליצור קוד בעל ביצועים גבוהים, הניתן לבדיקה בקלות ומאפשר שימוש חוזר.

 

Spring framework הינה פלטפורמת Java עם קוד פתוח. הקוד נכתב תחילה על ידי רוד ג'ונסון ושוחרר לראשונה תחת רישיון Apache 2.0 ביוני 2003 אך מאז הוא כבר עבר שינויים ושכלולים נוספים.

Spring ידועה בכך היא קלת משקל בכל הקשור לגודל ושקיפות. הגרסה הבסיסית שלה שוקלת סביב ה-2MB.

ניתן להשתמש בתכונות הליבה של Spring Framework בפיתוח כל יישום Java, אך ישנם תוספים לבניית יישומי אינטרנט בנוסף על אלו שיש ב- Advanced Java . המטרה של Spring היא להפוך את השימוש ב- Advanced Java לקל יותר ולקדם שיטות תכנות טובות יותר.



העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן