מה כולל קורס Advanced Java ?

אין ספק ששפת Java היא אחת משפות הפיתוח הפופולאריות ביותר ברחבי העולם. היא משמשת ליישומים רבים, החל מאפליקציות Windows השונות, דרך מערכות Web, יישומי בינה מלאכותית, Big Data ועוד. שפת ה Java היא שפה עשירה, מבוססת תכנות מונחה עצמים, בעל ניהול חכם ויעיל של הזיכרון הקיים .

מכיוון שלשפת הJava שימושים רבים בכל תחום אפשרי, רבים ממפתחי הJava לומדים רק את הבסיס לשפת הJava ועוסקים בכתיבה באמצעות שפה זו בתחומים רבים בעולם התעסוקה וההייטק ויש כאלו הלוקחים את שפת הJava צעד קדימה ומחליטים לעבור קורס Advanced Java .

אם אתה רוצה להיות מפתח Java בכיר, זה לא מספיק להכיר את תחביר הJava וכמה מסגרות. לא מספיק להכיר כמה דפוסי עיצוב ולהדביק אותם בכל מקום. אתה צריך לדעת כיצד Java ומסגרות Java פופולריות ביותר עובדות תחת מכסה המנוע, אתה אמור להיות מסוגל לפתור בעיות ביצועים שונות, להבין ב- GC ומושגי זיכרון, אתה אמור להיות מסוגל לכתוב מסגרות משלך. עליך להכיר כלים רבים שאינם ניתנים להפרדה מעולם Java כיום .

מה כולל קורס Advanced Java ?

מטרת קורס זה היא להעשיר את הידע שלך ב- Java ולקדם אותך ממפתח Java זוטר או בינוני ועד מפתח בכיר, מקצועי ומנוה ב-  Java.

בקורס Advanced Java זה נחדד את שפת הJava הבסיסית, נסקור ונעמיק במגוון נושאים מתקדמים בשפה זו. כמו למשל, סקירה מעמיקה בכל יסודות ה Object Oriented, מעבר על מגוון יכולות ה Functional Programming, Java 9 ו Java 10,  מימוש Design Patterns נפוצים ועוד.

בנוסף, נכיר את סביבת Spring Framework 5 המספקת מודל תכנות ותצורה מקיף ליישומים ארגוניים מבוססי Java ונשתמש בה כדי לכתוב תוכניות שונות שיאפשרו לנו ליישם שירותי REST Services להעברת מסרים בצורה יעילה יותר וחכמה יותר .

במהלך הקורס נצלול לעומק הידע של לבית Spring, ניישם אותה על בעזרת שפת הJava .Java Spring הוא המסגרת הפופולרית ביותר לפיתוח יישומים עבור Java ארגונית.

מיליוני מפתחים ברחבי הארץ והעולם משתמשים ב- Spring Framework כדי ליצור קוד בעל ביצועים גבוהים, שניתן לבחינה בקלות, לשימוש חוזר ועל כן, ניתן להשתמש בתכונות הליבה של Spring Framework בפיתוח כל יישום  Java.

הקורס מועבר על ידי בכירי המדריכים והמרצים הטכנולוגיים בארץ, בעלי ניסיון הכשרה של אלפי אנשי פיתוח והובלה של כ- 500 חברות בכ -100 חברות ברחבי הארץ . מדריכי הקורס יעניקו ליווי צמוד לכל תלמיד בקורס, הדרכה אישית על מנת להתקדם בחומר בצורה יעילה ונכונה יחד עם עבודה פרקטית על החומר הנלמד.

כל קבוצה תכלול עד 12 איש בעלי ניסיון קודם של לפחות שנה בפיתוח בשפת Java. משך הקורס יהיה כ- 48 שעות אקדמאיות (כ-6 ימים).

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן