עיניים אל העתיד – קורס Machine Learning

תחום הבינה המלאכותית תפס תאוצה בשנים האחרונות, והוא ידוע מאז 1950 כשנערך המבדק הראשון של המתמטיקאי אלן טיורינג, לבחינת בינה מלאכותית במכונה. למידת מכונה, הקרויה Machine Learning, או בנוסף "למידה חישובית", היא ענף במדעי המחשב שנוגע גם בבינה מלאכותית (AI). בענף זה לומדים את המכונה, כשמו כן הוא, מנתחים ועורכים אנליזות לשיפור המכונה ותחזיות לפעולותיה בעתיד.

 מה זה בעצם Machine Learning?

תחשבו בצורה כזו: אנו מלמדים את המכונות, או בעצם את המחשבים, לבצע פעולות מסוימות, או להתנהג בצורה מסוימת, בכך שאנו מתכנתים אותם בצורת אלגוריתמים שונים לבצע פעולות שחוזרות על עצמן. מכונה מעולם לא נועדה לחשוב בצורה אנושית, אך היא מסוגלת לכך, וזה בדיוק מה שגילו לאורך השנים (ואף פיתחו את זה יותר בסרטי מדע בדיוני). בלימוד מכונה, אנו מלמדים את המכונה/מחשב לפעול במגוון משימות שונות מבלי להיות מתוכנתים. שיטה זו מלמדת את המחשב ללמוד מדוגמאות, מדפוסים, תחת אלגוריתם מסוים שמוח אנושי יכול ומסוגל לפתור כמו זיהוי דיבור של מישהו, זיהוי תווים, ובכללי – חיזוי עתידי כלשהו.

מה אנחנו יכולים ללמוד בקורס Machine Learning?

אם יש לכם כבר רקע כלשהו בתכנות וידע בסיסי ומעלה בשפת התכנות הנפוצה Python, אין ספק שזה יכול להיות מקצוע מרתק בשבילכם. המוח האנושי הוא אובייקט למחקר תמידי מאז ומתמיד, ועד היום לא הצליחו לפענח התנהגויות רבות שלו, ולכן, Machine Learning מטפלת בניתוח נתונים וטיפול ממוחשב עבור בעיה מסוימת בה אנו נתקלים, וזה במקרה שאי אפשר לכתוב תוכנה ספציפית עבור בעיה זו. המטרה הבסיסית של קורס זה הוא חיזוי מודולים שונים ולמידת אלגוריתמים שיעזרו למכונה לחזות בעזרת דוגמאות עובדות ואירועים מהעולם האמתי.

למה כדאי ללמוד קורס Machine Learning?

המוח האנושי הוא דבר מרתק. התנהגות אנושית היא דבר שנוי במחלוקת ודובר עליה רבות. מהם הגורמים שמניעים פעולות מסוימות? למה מוח אנושי מסוים פועל בצורה מסוימת, והאם מחשב באמת יכול לחשוב כמו בן אנוש? אלו שאלות שעד היום לא מצאו להם תשובות קונקרטיות, וזה נושא למחקר עד היום. המוח הוא חבילה שלמה שעדיין מדהימה את חוקריה, וכל יום מגלים עוד ועוד דברים חדשים. כך זה גם בתכנות. עולם הפיתוח הוא דינמי, משתנה וכל יום מגלים עוד ועוד דברים. מי שמסיים קורס Machine Learning יכול להתברג בתעשייה, במקצוע מאוד נחשק שמתפתח מדי יום ביומו, בחסות המנטור יניב ארד, מדריך ויועץ טכנולוגי בכיר שילווה אתכם לאורך כל התהליך עד לפרויקט הגמר וסיום הקורס, עם בניית קורות חיים והגעה לראיונות עבודה בתחום. זהו זמן מצוין להתחיל קריירה בתחום נחשק בו הלמידה היא אינסופית, והסקרנות מלווה אתכם לאורך כל הדרך.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן