על בינה מלאכותית ו Machine Learning

יותר ויותר שימושים מתווספים מידי שנה לתחום המופלא שנקרא בינה מלאכותית, אשר מושך אליו מתכנתים רבים, שחושקים ביכולת ללמד את המחשב לחשוב כמו בני אדם. ממכוניות שנוסעות בעצמן ועד סרטים ומשחקי מחשב,  Machine Learning מקיפה אותנו בכל תחום והמשרות בתחום הולכות וגדלות. אז למה כדאי ללמוד בינה מלאכותית? כל הפרטים במאמר הבא. 

מה משותף לעוזרות וירטואליות, אסטרטגיה עסקית, משחקי מחשב ואפילו סרטים? את כל אלו אפשר ליצור בעזרת בינה מלאכותית, או ליתר דיוק, בעזרת  Machine Learning, תחום שמלמד את המחשב לחשוב כמעט כמו בן אדם, להסיק מסקנות מתוך מגוון רחב של נתונים ולפעול בהתאם. זהו תחום רחב שמושך אליו יותר ויותר מתכנתים בעלי רקע וניסיון, שרוצים להשפיע על העתיד של כולנו. 

איזו שפת תכנות לומדים כדי להיות מתכנתי Machine Learning מקצועיים?

בינה מלאכותית אמנם מקיפה אותנו בכל תחום, אך כמו כל דבר שקשור במחשבים, גם היא מורכבת למעשה משורות קוד. השפה שמשתמשים בה כדי לכתוב אפליקציות של בינה מלאכותית, או למידת מכונה, היא Python, שפה פופולרית, קלה ופשוטה, שאפשר ללמוד אותה גם בלי רקע בתכנות והיא תומכת בשפות תכנות כמו ג'אווה ושפות C השונות. 

השפה הוצגה לראשונה בשנת 1991, על ידי גואידו ואן רוסום, והיא מאפשרת ביטוי של תוכניות מורכבות בצורה ברורה ובדרך קצרה. מאחר שהשפה מורכבת מפרדיגמות, דבר שמאפשר תכנות מונחה עצמים, היא פופולרית מאוד בתחום למידת המכונה, תחום שמושתת על פרדיגמות. בנוסף ללמידת מכונה, משתמשים בפייתון לפיתוח אפליקציות זמניות, מה שמאפשר לחברות הייטק רבות לפתח אפליקציות בקלות ובפשטות, כדי לבדוק היתכנות של רעיון, או כדי להציג רעיון למשקיעים פוטנציאליים. 

למה כל חברות הייטק מחפשות מתכנתי בינה מלאכותית?

הפופולריות הגוברת של בינה מלאכותית, או Machine Learning, גורמת ליותר ויותר חברות לפתוח מחלקות שלמות אשר מפתחות מוצרים בתחום. מצ'אט בוטים ועד עוזרות וירטואליות, כל עסק כמעט משתמש במוצר כלשהו של למידת מכונה, כשאפילו האלגוריתם של גוגל ופייסבוק משתמשים בלמידת מכונה כדי ללמוד את ההעדפות שלנו ולהציע לנו תוצאות יותר טובות. (עוד על לימודי Machine Learning)

לכן מתכנתי Python בעלי רקע וניסיון יכולים לזכות בתנאים טובים, הכוללים משכורות גבוהות ועבודה בחברות הייטק רבות ומכובדות, בחתום שמשפיע על עסקים רבים ועתיד לשנות את החיים של כולנו, בעזרת יצירת מכוניות אוטומטיות או מציאת תרופות למחלות שונות בעזרת אלגוריתמים מורכבים של למידת מכונה. 

לסיכום, היכולת לגרום למחשבים לחשוב כמעט כמו בני אדם גורמת ליותר ויותר מתכנתים שרוצים ללמוד את שפת Python כדי לתכנת אלגוריתמים של בינה מלאכותית, כדי להשפיע על העתיד של כולנו. המדריך הוותיק יניב ארד, שהגיע מהשטח, מזמין אותך לשמוע פרטים נוספים על הקורס ועל קורסים נוספים בהנחייתו, ולהצטרף ליותר מ-6,000 מתכנתים מקצועיים שהכשיר בהמלך השנים. 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן