עקרונות תכנות מתקדמים בג'אווה

קורס java advanced כולל בתוכו מידע רב שיכול לסייע לכל מתכנת, כדי לשדרג את רמת התכנות והידע התכנותי צריך מדי פעם לצאת להכשרות חיצוניות שחושפות בפני המתכנת, גם הוותיק טכניקות חדשות וכלי מתקדמים שיכולים לייעל את העבודה ולהקל עליה.

עקרונות תכנות מתקדמים בג'אווה

שפת ג'אווה היא שפה פופולארית מאוד והיא שימושית במקרים רבים ומגוונים, היא אחת השפות הפופולאריות ביותר בעולם כאשר לפי ההערכות כ-20 אחוז מהקוד בעולם נכתב בשפה זו.

שפת ג'אווה נחשבת לאחת השפות המועדפות בכל הנוגע לתכנות פרויקטים מורכבים ועמוסי פרטים שכן היא שפה מכוונת עצמים, כלומר שפה שאפשר להשתמש בה כדי לתכנת תוכניות קוד שונות לטובת הרכבת תוכנית אחת מורכבת.

בקורס ג'אווה מתקדם לומדים מספר גדול של עקרונות שמקדמים את התפישה העקרונית של השפה, התכנות מונחה עצמים וכן מקבלים כלים רבים אחרים שמקלים ומייעלים את עבודת המתכנת.

בקורס לומדים גם על בניית פונקציות גנריות, פונקציות שיכולות לקבל ערכים מטיפוסים שונים, ולבצע את אותה פעולה מחשבתית, למשל נלמד כיצד ליצור פונקציה אחת שתדע לבצע פעולת חיבור בין מחרוזות, מספרים ותווים.

עקרון מתקדם אחר שיילמד הוא עקרון העיצוב, בתכנות מתקדם בג'אווה לעיצוב יש חשיבות אדירה על איכות התוכנה ואופן הפעולה שלה. לאור העובדה שניתן ליצור תוכניות מורכבות מאוד בשפה זאת ולאור העובדה שלרוב חלקי התוכנה ממלאים פונקציונליות שונה ומוגדרת ניתן להרכיב את התוכנה בצורה אחרת שתאפשר גמישות גבוהה.

ניתן להמשיל זאת על ידי השוואה למטבח, נניח ויצרתם מטבח באמצעות שפת ג'אווה ושניתן לבשל באמצעות המטבח הזה כל מוצר אפשרי, אולם מגיע אליכם לקוח שמעוניין ללמוד להכין פסטה ופסטה בלבד.

הלקוח לא מעוניין לשמוע כל הפיצ'רים המתקדמים שהתוכנה שלכם מציעה, בעזרת הקורס תלמדו להתאים בקלות את התוכנה שלכם לצרכי הלקוח כך שהוא יקבל מוצר פשוט וקל להפעלה שמתאים לצרכיו.

עיקרון העיצוב הזה נקרא פסאד – חלון בצרפתית והוא תיאור מדויק שכן אנחנו למעשה נותנים ללקוח לקראות רק חלק קטן מהתמונה הכוללת, הוא רואה רק את החלק שאנחנו נותנים לו לראות כי זה הפתרון הכי טוב עבורו.

כמו כן במהלך הקורס לומדים על עקרונות תכנות נוספים כמו תכנות פונקציונאלי, Multithreading, עבודה עם מערכת spring ועוד.

למי מתאים קורס ג'אווה מתקדם?

קורס ג'אווה מתקדם מתאים לכל מי שרוצה לשדרג את יכולות התכנות שלו בג'אווה, בין אם במסגרת העבודה ובין אם במסגרת פיתוח אישי, האפשרויות ששפת התכנות מציעה למשתמשים כמעט בלתי מוגבלות!

קורס ג'אווה מתקדם מומלץ

אחד מהמרכזים הטובים ביותר ללימוד הקורס הוא מרכז פיתוח הקוד של יניב ארד, מדובר בקורס באורך 48 שעות שמתפרס על פני 6 ימים אינטנסיביים ביותר הוא נחשב לאיכותי במיוחד ולמקיף מבחינת כמויות החומר שעוברות בו.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן