קורס אוטומציה לבדיקות QA

הקשר בין עולם הפיתוח לבין עולם בקרת האיכות דומה ליחסים שבין סופר לעורך ספרותי, מבחינת החלת המיומנות המקצועית שמאפשרת יצירת מוצר איכותי. קורס אוטומציה לבדיקות QA, כולל את יסודות התכנות, ולמידת שפת התכנות ג'אווה, ברמה שתשמש אתכם היטב בעתיד, אם תחליטו להפוך לבודקי תכנה.

קורס אוטומציה לבדיקות QA במרכז ההדרכות של יניב ארד, מלמד בדיקות תכנה אוטומטית וידנית, ונושאים נוספים שנחשבים למבוקשים ביותר היום בתעשייה.

בואו נדבר על המטרות שלכם

האם אתם בודקים ידניים? מנסים להחליף קריירה בתעשיית התוכנה? רוצים להיכנס לתחום פיתוח אוטומציה?

אם אתם חולמים, למשל, על מעבר ממשרה של מהנדס אבטחת איכות ידני, עמדה טכנית שכמעט ולא עוסקת בקידוד בפועל, למצב של בדיקה אוטומטית, שתאפשר לכם לתכנת בסלניום ובג'אווה מדי יום, קורס אוטומציה לבדיקות QA צריך להיות ממוקם בראש רשימת מטרות הקריירה שלכם.

כי הגיע הזמן להכיר בתעשייה המשתנה, שלא לומר להיות חלק ממנה

אם אתם חלק מתעשיית בדיקות תוכנה מאז שה-dot.com הראשון נחת על כדור הארץ, ובמשך רוב שנות הקריירה שלכם זה בעיקר מה שעשיתם, יכול להיות שהגיע הזמן להתקדם. כך, למשל, עם הזנת דרישות המוצר ועיצוב ממשק המשתמש למקרי בדיקה, תבצעו בדיקות ידניות, תוך שימוש בכלים שבהם הלקוחות שלכם משתמשים: מקלדת, עכבר או אצבעות על מסכי מגע.

בדיקות ידניות הן השיטות הטובות ביותר לבדיקות תפקודים חדשים לגמרי, אז אם המחשבה על ביצוע בדיקה למקרה מסוים גורמת לכם לחרוק שיניים, אתם מועמדים מצוינים ללימוד קורס אוטומציה לבדיקות QA.

פעם, מיכון חבילת בדיקות דפדפן הייתה תהליך יקר

חברות שהיו מעוניינות לבצע בדיקות דפדפן אוטומטיות רכשו חבילות יקרות, אבל המצב הזה השתנה עם הפופולריזציה של סלניום WebDriver, וספריית קוד פתוח וחופשי שניתן להשתמש בה עם ג'אווה, Python או רובי.

ספריה זו מדמה שימוש בהקשה על לחצנים, הזנת טקסט לתיבות טקסט, ובחירת אלמנטים אינטרנטיים.

עכשיו בואו נדבר במונחים של הזדמנויות

קורס אוטומציה לבדיקות QA נערך בכיתות קטנות של עד 12 משתתפים, עם מנטור שמלווה אתכם באופן אישי במהלך השיעורים וזמין גם בתום הקורס, ובעיקר עם שפע של תרגילים מעשיים שיכינו אתכם לקראת עבודה מעשית בעולם האמיתי.

הפרויקט שתעבדו עליו במהלך הקורס יעשיר את תיק ההתמחויות שלכם ותוכלו ליישם את הידע כשתמצאו את המשרה שחלמתם עליה.

בשורה התחתונה, אתם יכולים לשנות את החיים המקצועיים שלכם

קורס אוטומציה לבדיקות QA מתאים לאנשים שמבקשים להשיג התמחות מקיפה ושלמה בעולם התכנות. המטרה היא ללמוד את הכלים בסיסיים ויסודות התכנות כך שניתן יהיה לגבש דעה מוצקה לגבי כיוון התעסוקה הרצוי.

במילים אחרות, במקום להיות צוות נפרד, בודקי תוכנה משתלבים באופן מלא עם צוותי פיתוח, בסביבות עבודה נחשקות, ועם משרות בתנאים מעולים שמחכות גם לכם.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן