קורס אנגולר מתקדם לומדים ממומחה

עבודת תכנות בC שארפ

האם אתם רוצים לבנות ספריית קוד פתוח משלכם? ככל הנראה, רוב המפתחים חושבים בשלב מסוים לבנות את הספרייה שלהם ולתרום לקהילת הקוד הפתוח. מטר קורס אנגולר מתקדם היא לתת לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור את הספרייה שלכם עם קוד פתוח.

במהלך הקורס תלמדו לבנות סדרה של ספריות קטנות עם קוד פתוח ברמת קושי הדרגתית, ותלמדו מספר רב של תכונות מתקדמות באנגולר בצורה מהנה ופרקטית מאוד.

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד קורס אנגולר מתקדם?

הדרך הטובה ביותר ללמוד קורס אנגולר מתקדם היא פשוט ללמוד ממנטור בכיר שהכשיר מאות מפתחים שבנו משהו מאוד קונקרטי, כמו למשל אפליקציה או ספרייה – ועשו זאת בצורה הדרגתית, שלב אחר שלב, מכיוון שאין תחליף לחוויית למידה בגישה כזו. כי על מנת להבין טכנולוגיה, אתם צריכים לבנות איתה משהו לא טריוויאלי

במרכז ההדרכות של יניב ארד תוכלו ללמוד עם עזרה של מדריך צמוד שמלווה אתכם במהלך השיעורים, ביניהם, וגם בסוף הקורס, כך שתוכלו ללמוד הכול לאורך הדרך.

לכן, כדי לצלול לעומק לתוך אנגולר, הקורס ילמד אתכם להשתמש בשפה זו לבניית סדרה של ספריות קטנות לשימוש חוזר. המטרה היא ליצור תרחיש תרגול, וללמוד את התכונות המתקדמות של אנגולר במקרי השימוש המקוריים שלהם, שם הם הגיוניים ביותר, וכך קל יותר ללמוד אותם.

אילו ספריות תבנו בקורס?

תתחילו על ידי ביצוע תיבת קלט לגופנים מדהימים הניתנים להתאמה אישית, ותלמדו את היתרונות של עיצוב הרכיבים באמצעות הקרנת תוכן על פני קלט / פלט בעיצוב מבוסס. בשלב זה גם תקבלו הצגה של המערכת האקולוגית Testing Angular.

לאחר מכן תגדילו בהדרגה את הקושי של כל ספרייה: תבנו מיכל טאבים דינמי המאפשר לקבל תבנית כקלט לרכיב, ובכך למעשה תוכלו לעקוף חלקים מתבנית הרכיב תוך שמירה על מראה ותחושה של ברירת מחדל עבור הרכיב.

לאחר מכן תבנו כיב מודאלי דינאמי לשימוש חוזר עם תוכן הניתן להתאמה אישית. ניתן להגדיר רכיב זה באמצעות הקרנת תוכן או באמצעות תבנית קלט, והוא יציג את הרעיון של הוראות מבניות.

וזה עוד לא הכול

קורס אנגולר מתקדם מתמד גם איך הנחיות ורכיבים של מודול נתון יכולים לקיים אינטראקציה בצורה שקופה, ללא תלות במקום בו הם משמשים כתבנית, באמצעות שירות ספרייה משותף. לאחר מכן תבנו הנחיית מסיכת קלט, בה תכסו התנהגות טיפול מקלדת מתקדמת.

עד לסיום הקורס, יהיו לכם את כל הכלים הדרושים להשתמש באנגולר באופן יומיומי בעבודתכם, בזכות כל הידע המעשי שרכשתם במהלך הקורס.

מה תלמדו בקורס?

תלמדו איך ליצור ספרייה תואמת AOT, איך להגדיר מודול ספרייה איך לבודד את הסגנונות של רכיב, אך עדיין להפוך אום להתאמה אישית, איך לעצב רכיבים והנחיות על מנת להקל עליהם לתחזק – מה שהופך אותם להתאמה אישית, ובו בזמן מעניקים לרכיבים התנהגות ברירת מחדל נהדרת.

קורס אנגולר מתקדם עוסק בכל התכונות המתקדמות יותר של אנגולר כולל עיצוב רכיב API, שיטות מומלצות לעיצוב רכיבים, תבניות ושקעי תבניות, בידוד וסגנון התאמה אישית, אירועים גלובליים, רכיבים דינמיים, הנחיות, בדיקות, אנימציות, ועוד.

אך יותר מהצגת החומר התיאורטי בצורה "יבשה" בסגנון הרצאה, יניב ארד מעביר מהליכי שיעורים אינטראקטיביים, עם שפע תרגילים, ואווירת למידה בסגנון boot camp בכיתות קטנות של עד 12 משתתפים.

עוברים על היסודות ומתקדמים

במהלך קורס אנגולר מתקדם, תלמדו את היסודות של TypeScript ותכנות מונחה עצמים כדי  להבין טוב יותר ולהעריך את המסגרת החזקה הזאת. נושאים נוספים שהקורס מכסה כוללים:

  • הצגת נתונים וטיפול באירועים.
  • בניית רכיבים שמישים מחדש.
  • מניפולציה של ה-DOM באמצעות הנחיות.
  • בניית צורות מונעות-תבניות וגובות.
  • טפול נכון בשגיאות HTTP.
  • שימוש בתוספים.
  • הוספת ניתוב וניווט.

מה תוכלו לעשות בסוף הקורס?

בסוף קורס אנגולר מתקדם, תוכלו להכיר את רוב התכונות המתקדמות ביותר של אנגולר, אך יותר מכל תוכלו לדעת מתי להשתמש בהם ולמה. תוכלו לדעת לבנות ספריות של קוד פתוח ותדעו להנגיש אותן לקהילות הקוד הפתוח ב-MPM.

עם קורס מתקדם זה, יהיה לכם בסיס איתן לעבודה עם אנגולר: תוכלו להתמודד עם משימות הפיתוח המתקדמות ביותר של אנגולר, בהן תיתקלו בעבודה היומיומית או בפרויקטים אישיים שלכם. הקורס מיועד למפתחי תוכנה המבקשים לצלול עמוק יותר לאנגולר; ולמפתחי תוכנה שמבקשים ללמוד איך לפרסם ספריית אנגולר עם קוד פתוח.

בסוף הקורס תוכלו:

  • לבנת אפליקציות לקוח עם אנגולר בעצמכם.
  • לכתוב קוד נקי ומתחזק כמו אנשי מקצוע.
  • להשתמש בשיטות עבודה מומלצות בעת בניית אפליקציות Angular.

הצבת הבסיס לעתיד מתקדם בתעשייה

Angular היא אחת המסגרות הפופולריות ביותר לבניית אפליקציות לקוח עם CSS, HTML ו-TypeScript. אם אתם רוצים לבסס את עצמכם כמפתחים מתקדמים, אתם צריכים ללמוד קורס אנגולר מתקדם.

אם עד היום לא הצלחתם ליישם את הידע שלמדתם באמצעות לימוד עצמי, קריאת ספרים או קורסים מקוונים, הגעתם למקום הנכון.

במרכז ההדרכות של יניב ארד תלמדו בשיטת הוראה מושלמת, ממנטור בכיר עם ותק של למעלה מעשור בהכשרת תלמידים בקורסים לפיתוח וקידוד, ומוניטין מצוין שהולך לפניו. הקורס לוקח אתכם למסע מהנה ופרגמטי שיעזור לכם להשתלט על כל הידע הדרוש לכם.

אז מה בשורה התחתונה?

אם אתם מפחים עסוקים עם זמן מוגבל ורוצים ללמוד במהירות לבנות ולפרוס אפליקציות לקוח באמצעות אנגולר, אתם יכולים להפסיק לחפש את הקורס המתאים. מרכז ההדרכות של יניב ארד יכשיר אתכם עם הכלים המעשיים הדרושים לכם להשתמש בהם בעבודה היומיומית שלכם.

אם אתם הרפתקנים יותר ורוצים ללמוד יותר, יש לכם שפע תוכן שמחכה לכם עם הקורסים של יניב ארד, וכל אחד מהם מתמקד בנושאים המתקדמים והעדכניים ביותר.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן