עקרונות מתקדמים בפייתון

פייתון נחשבת לאחת השפות הכי קלות ללמידה, לכן בוחרים בה פעמים רבות כשפת התכנות הראשונה שתלמד בחוגים למדעי המחשב באוניברסיטאות ובמכללות, פשטותה גם גורמת לכך שאנשים רבים, בתעשיות שלא קשורות קשר ישיר לתחום ההייטק לומדים אותה. למרות זאת, בשפה יש מספר גדול של עקרונות מתקמדים ששווה ללמוד במהלך קורס python advanced

עקרונות מתקדמים בפייתון

העקרונות המתקדמים בפייתון הופכים את השפה לשפה ברמה גבוהה שמאפשרת ביצוע ומימוש של פרויקטי תוכנה ברמה הגבוהה ביותר, פייתון מציעה למשתמשים פיצ'רים רבים שאפילו מתכנתים מנוסים לא תמיד מכירים. 

במהלך קורס מתקדם לומדים על ביטויי למבדה, ביטויים אלה מאפשרים למתכנת להשלים משימות ארוכות ומסובכות יחסית בשורה או בביטוי אחד, כך ניתן לצמצם קטע קוד שבעבר הייתם כותבים במספר שורות לשורה אחת או שניים לכל היותר.

פיצ'ר נוסף שיילמד בקורס הוא פיצ'ר האיטרטורים, תוכלו לבנות מחלקות ומבני נתונים ולהתאים להם איטרטור, כך שתוכלו לעבור עליהם בלולאה באופן אוטומטי בהתאם לצורה שבה תתכנתו את האיטרטור שלכם.

כמו כן במהלך קורס מתקדם בפייתון שמים דגש על גישה למאגרי נתונים באמצעות השפה עצמה, עושים זאת על ידי שימוש בקבצים עם סיומות של מאגרי מידע כמו json xml ועוד.

עיקרון חשוב נוסף ששמים עליו דגש במהלך לימודי תכנות מתקדם בפייתון הוא תכנות מונחה עצמים, מדובר בעיקרון חשוב שמסייע למתכנתים לעבוד ביחד ולמקבל עבודה, עיקרון זה מצביע על הצורך בפירוק משימות גדולות ומורכבות למשימות קטנות ופשוטות יותר שדורשות חיבור בלבד.

במהלך הלימודים בקורס ילמדו התלמידים כיצד לבחון את התוכנה שהם כתבו, פייתון מציעה מודולים מעולים לבחינת קוד כמו unitest ו-pytest שמסייעים למשתמש להבין בדיוק איפה הבעיה בקוד שלו ומאיפה נובע הבאג בתוכנה.

כמו כן במהלך הקורס התלמידים ילמדו על דרכים לעצב תוכנה, דרך אחת לעצב תוכנה היא לעשות שימוש ב-factories, אובייקטים שמייצרים אובייקטים אחרים בהתאם למה שהמשתמש או המתכנת מבקש מהם.

דרך אחר לעצב תוכנה נקראת פאסאד, בדרך זאת אנו לוקחים תוכנה מורכבת ומסובכת, מאתרים את המאפיינים שלה שמעניינים אותנו ומעצבים אותה כך שהיא תיהפך לפשוטה וקלה יותר להבנה, ניתן להדגים זאת באופן הבא: 

נניח שיש לנו מטבח, אפשר להשתמש בו למטרות רבות כמו בישול צלי, מרק או אפילו שטיפת כלים. אולם המשתמש שלנו רוצה להכין פסטה, לכן אין סיבה שניתן לו תוכנה מסובכת שהוא יצטרך ללמוד לאורך זמן רב, במקום זאת עדיף שניתן לו חלק קטן יותר בתוכנה שנעצב בצורה כזאת שהדבר היחיד שהיא יודעת לעשות זה להכין פסטה.

איפה ללמוד קורס python advanced

אחרי שהסברנו למה חשוב ללמוד קורס פייתון מתקדם ננסה להמליץ על מקום שמציע קורס מוצלח במיוחד, במרכז התוכנה של יניב ארד מציעים קורסים מתקדמים שיסייעו לתלמידים להבין לעומק את העקרונות המתקדמים של השפה ושיעזרו להם בהמשך הדרך במהלך התכנות בה.

למידע אודות קורס python לחצו כאן

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן